KLANTENSERVICE - WIJ STAAN VOOR JE KLAAR

Wil je contact met ons opnemen, omdat je hulp nodig hebt, feedback wilt geven of advies nodig hebt om het juiste artikel te bestellen? We horen graag van je. Je kunt ons op verschillende manieren bereiken.

Wat is de actuele situatie?

Het is mogelijk om in de JYSK-winkels op afspraak te shoppen. Plan jouw personal shopping sessie snel en gemakkelijk via onze website. Je kunt een tijdvak van 30 minuten reserveren. Daarnaast is het nog steeds mogelijk om je Click & Collect-reservering en online bestelling in de winkel af te halen. 

Maak een shopafspraak

Click & Collect

Click & Collect is het reserveren van artikelen die op voorraad zijn in een winkel. Artikelen die niet voorradig zijn kun je niet reserveren. Zodra je bestelling klaarstaat, ontvang je een SMS-bericht en e-mail.  Je betaalt je reservering d.m.v. contactloos pinnen. 

Online bestellen en afhalen in een winkel

Bij online bestellingen vanaf €100 kun je ervoor kiezen om deze te laten leveren bij een winkel bij jou in de buurt. Je betaalt dan geen bezorgkosten. Binnen 8 werkdagen komen je artikelen binnen in de winkel. Zodra je bestelling klaarstaat, ontvang je een SMS-bericht en e-mail. 

Ruilen en retourneren

Vanaf 3 maart is het weer mogelijk om artikelen in de winkel te ruilen of retourneren. Ook hiervoor maak je een afspraak met de betreffende winkel.

Houd je bij het afhalen aan de regels van het RIVM. Kom alleen en houd afstand.

Wanneer wordt jouw online bestelling geleverd?

Let op: Op dit moment is het erg druk. Hierdoor kan de levering van jouw bestelling vertraging oplopen. We raden je aan het bericht van PostNL af te wachten. 

De bezorging van online bestellingen wordt uitgevoerd door PostNL Pakketten en PostNL Extra@Home. Zodra jouw bestelling ons distributiecentrum in Denemarken verlaat, ontvang je een e-mail met de track&trace-code.
De leveringstermijn van onze pakketten is momenteel 3 tot 7 werkdagen.
Grotere orders worden door PostNL Extra@Home geleverd op de door jou gekozen bezorgdag. In dat geval ontvang je de avond van tevoren een tijdvak van PostNL Extra@Home. Klik hier voor meer informatie over de bezorging.

Het is druk op onze klantenservice

Het is erg druk op de klantenservice  en we doen ons best iedereen zo snel mogelijk te woord te staan. Onze excuses voor het ongemak. Voor een snel antwoord raden we je aan onze live chat te gebruiken. Als er een medewerker beschikbaar is, is de knop ‘Live chat’ blauw gekleurd. Op het moment dat alle medewerkers bezet zijn, is het niet mogelijk een chat te beginnen en staat er dat deze offline is. De chat opent zodra er weer een plekje beschikbaar is. 

Uiteraard kun je ons ook telefonisch bereiken. Je bereikt ons telefonisch van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00-16.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 16.00 uur. 
Wanneer je vragen hebt m.b.t. een winkelaankoop of een reservering die je in de winkel hebt gedaan, dan raden we je aan om rechtstreeks met de winkel contact op te nemen. Klik hier voor het winkeloverzicht

Hieronder vind je antwoorden op onze meest gestelde vragen - mogelijk vind je hier al het antwoord op je vraag.