KLANTENSERVICE - WIJ STAAN VOOR JE KLAAR

Wil je contact met ons opnemen, omdat je hulp nodig hebt, feedback wilt geven of advies nodig hebt om het juiste artikel te bestellen? We horen graag van je. Je kunt ons op verschillende manieren bereiken.

Update - Informatie met betrekking tot sluiting winkels

Op 12 januari is bekend gemaakt dat de lockdown met drie weken wordt verlengd. Dit betekent dat er geen aankopen, reserveringen of bestellingen meer gedaan kunnen worden en dat onze winkels gesloten zijn tot en met ten minste 9 februari 2021.

Heb je een reservering of bestelling staan bij één van onze winkels, dan blijft deze voor je staan. Je wordt deze week hierover gebeld door een medewerker uit de winkel. Wil je liever zelf met de betreffende JYSK-winkel contact opnemen? Dat kan. Onze winkels zijn van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar. Klik hier voor het winkeloverzicht

Benieuwd wanneer jouw pakket geleverd wordt?

De bezorging van online bestellingen wordt uitgevoerd door PostNL Pakketten, PostNL Extra@Home en GLS. Zodra jouw bestelling ons distributiecentrum in Denemarken verlaat, ontvang je een e-mail met de track&trace-code.
De leveringstermijn van onze pakketten is momenteel 2 tot 8 werkdagen.
Grotere orders worden door PostNL Extra@Home geleverd op de door jou gekozen bezorgdag. In dat geval ontvang je de avond van tevoren een tijdvak van PostNL Extra@Home. Klik hier voor meer informatie over de bezorging.

Levering bij PostNL-afhaalpunt

Het is helaas niet meer mogelijk om jouw pakket bij een PostNL-afhaalpunt te laten bezorgen of om jouw pakket hier af te halen. Klik hier voor meer informatie.

Artikelen met status ‘alleen winkel’

Artikelen met de status ‘alleen winkel’ kunnen helaas niet via de website besteld worden. Vanwege de sluiting van onze winkels, is het niet mogelijk om deze artikelen te kopen en af te halen of te laten bezorgen. Je kunt wel contact opnemen met de betreffende winkel om te vragen of het artikel beschikbaar is en voor jou gereserveerd kan worden. Zodra de winkels weer geopend zijn, kun je deze dan afhalen. Klik hier voor het winkeloverzicht.

Thuislevering vanuit de winkel

Een online bestelling die al betaald is én al in de winkel aanwezig is, kan in overleg met de winkel, vanuit de winkel thuisbezorgd worden. Dit is toegestaan binnen de huidige maatregelen. Hier zijn de standaard bezorgkosten aan verbonden. De betreffende JYSK-winkel kan deze voor je berekenen. Neem hiervoor contact op met de winkel waar jouw bestelling geleverd is. Klik hier voor het winkeloverzicht. 

Het is druk op onze klantenservice

Het is erg druk op de klantenservice  en we doen ons best iedereen zo snel mogelijk te woord te staan. Onze excuses voor het ongemak. Voor een snel antwoord raden we je aan onze live chat te gebruiken. Als er een medewerker beschikbaar is, is de knop ‘Live chat’ blauw gekleurd. Op het moment dat alle medewerkers bezet zijn, is het niet mogelijk een chat te beginnen en staat er dat deze offline is. De chat opent zodra er weer een plekje beschikbaar is. 

Uiteraard kun je ons ook telefonisch bereiken. Je bereikt ons telefonisch van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00-16.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 16.00 uur. 
Wanneer je vragen hebt m.b.t. een winkelaankoop of een reservering die je in de winkel hebt gedaan, dan raden we je aan om rechtstreeks met de winkel contact op te nemen. Klik hier voor het winkeloverzicht

Hieronder vind je antwoorden op onze meest gestelde vragen - mogelijk vind je hier al het antwoord op je vraag.