KLANTENSERVICE - WIJ STAAN VOOR JE KLAAR

Wil je contact met ons opnemen omdat je hulp nodig hebt, feedback wilt geven of advies nodig hebt om het juiste artikel te bestellen? We horen graag van je. Je kunt ons op verschillende manieren bereiken. 

Voor een snel antwoord raden we je aan onze live chat te gebruiken. Als er een medewerker beschikbaar is, is de knop ‘Live chat’ blauw gekleurd. Op het moment dat alle medewerkers bezet zijn, is het niet mogelijk een chat te beginnen en staat er dat deze offline is. De chat opent zodra er weer een plekje beschikbaar is. 

Uiteraard kun je ons ook telefonisch bereiken. Je bereikt ons telefonisch van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00-18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Benieuwd wanneer jouw pakket geleverd wordt? Zodra jouw bestelling ons distributiecentrum in Denemarken verlaat ontvang je een e-mail met de track&trace-code. De leveringstermijn van onze pakketten is momenteel 4 tot 8 werkdagen. Grotere orders die via PostNL Extra@Home geleverd worden, worden geleverd op de gekozen bezorgdag. In dat geval ontvang je de avond van tevoren een tijdvak van PostNL.

Hieronder vind je antwoorden op onze meest gestelde vragen - mogelijk vind je hier al het antwoord op je vraag.