Mand

Je mand is leeg

Mand

Je mand is leeg

Mogelijk andere bezorgdatum PostNL Extra@Home bezorgingen

Vanwege de drukte bij ons en PostNL kan het zijn dat je jouw bestelling niet op de gekozen bezorgdatum ontvangt. Onze excuses hiervoor.

Zodra jouw bestelling compleet binnen is bij PostNL, plannen zij de bezorgdag in. Pas als jouw bestelling compleet bij PostNL is, krijg je het bericht met de geplande bezorgdatum. Deze ontvang je per e-mail. Wij kunnen dit proces helaas niet versnellen en vragen je dan ook het bericht van PostNL af te wachten.

Mocht de bezorgdatum je niet uitkomen, kunnen we deze verzetten naar een dag volgend op de ingeplande datum. Je kunt hiervoor contact opnemen met PostNL of met ons.

Klantenservice - vragen en antwoorden

Heb je hulp of advies nodig om het juiste product te vinden? Ben je op zoek naar informatie over onze producten en diensten?

80% van onze klanten vindt het antwoord op hun vraag tussen de Veelgestelde Vragen hieronder.

Als je het antwoord dat je zoekt niet kunt vinden op onze website, neem dan voor het snelste antwoord telefonisch of via de chat contact op met onze klantenservice.
Buiten onze openingstijden kun je ons een e-mailbericht sturen.

We helpen je graag.

Klantenservice

Openingstijden klantenservice
  • Maandag t/m vrijdag: 09.00-17.00 uur
    (live chat tot 16.45 uur)
  • Op zaterdag bereikbaar via onze live chat: 09.00-16.30 uur
  • Zon- en feestdagen gesloten

 

De openingstijden van onze winkels vind je hier