Klantenservice - vragen en antwoorden

Heb je hulp of advies nodig om het juiste product te vinden? Ben je op zoek naar informatie over onze producten en diensten?

80% van onze klanten vindt het antwoord op hun vraag tussen de Veelgestelde Vragen hieronder.

Als je het antwoord dat je zoekt niet kunt vinden op onze website, neem dan voor het snelste antwoord telefonisch of via de chat contact op met onze klantenservice.
Buiten onze openingstijden kun je ons een e-mailbericht sturen.

We helpen je graag.

Bezorgtijden rondom Black Friday 

Wegens de grote drukte bij PostNL kan het zijn dat jouw pakket langer onderweg is dan normaal. In deze drukkere periode van 25 november tot en met 10 december is de bezorgtermijn van jouw PostNL Pakketten-post 3 tot 7 werkdagen. 

Voor PostNL Extra@Home kies je zelf je bezorgdatum. 

Klantenservice

Live chat - Offline
Gemiddelde wachttijd < 30 seconden
026 8080 155
Gemiddelde wachttijd 3 minuten
Openingstijden klantenservice

Maandag t/m vrijdag van 9.00-17.00 uur
Live chat geopend tot 16.30 uur

Zaterdag van 9.00-12.00 en 13.30-15.00 uur
 

Zon- en feestdagen gesloten

De openingstijden van onze winkels vind je hier