Vragen over online bestellingen

Wij helpen u graag met al uw vragen over uw bestelling, betaalmogelijkheden, Click & Collect en het annuleren of wijzigen van een bestelling. Als u hieronder het antwoord op uw vraag niet vindt, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Bestelling wijzigen of annuleren

Bestelling geplaatst in een JYSK-winkel 
Als je een bestelling hebt geplaatst in één van onze winkels kun je contact opnemen met de betreffende winkel of met onze klantenservice om de bestelling te annuleren. Als je een aanbetaling hebt gedaan is het noodzakelijk om naar de winkel te gaan om je bestelling te annuleren en je aanbetaling terug te krijgen. Het is helaas niet mogelijk om je aanbetaling via een andere manier te ontvangen.  

Bestelling geplaats via onze website 
Als je een online bestelling hebt geplaatst via onze website kun je contact opnemen met onze klantenservice. Afhankelijk van de status van jouw bestelling kan deze direct geannuleerd worden of onze klantenservice kan je informeren over de te nemen stappen.  

Binnen openingstijden bereik je ons het snelst via onze live chat.  

Als je jouw bestelling voor de bezorging annuleert, ontvang je ook de betaalde bezorgkosten terug.  

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Heb je een bestelling geplaatst in één van onze winkels, dan kun je het beste contact opnemen met de betreffende winkel. Via jysk.nl/winkels vind je alle contactgegevens van onze winkels. Een medewerker helpt je verder met het wijzigen van jouw bestelling. 

Als je een bestelling hebt geplaatst via www.jysk.nl dan kun je contact opnemen met de JYSK klantenservice .

  • Het is helaas niet mogelijk om een artikel toe te voegen aan jouw online bestelling. Je kunt wel een nieuwe bestelling plaatsen. Ook is het mogelijk een eerdere bestelling te annuleren. Je neemt hiervoor contact op met de JYSK klantenservice. Een medewerker van onze klantenservice kan de eerdere bestelling annuleren zodat je een nieuwe bestelling kunt plaatsen. 
  • In sommige gevallen is het mogelijk om één of meerdere items van een bestelling te annuleren. Dit is afhankelijk van de status van de bestelling. 
  • Het is mogelijk om een volledige bestelling te annuleren. Dit is mede-afhankelijk van de status van de bestelling. 
  • Als je jouw bestelling wilt wijzigen, neem dan contact op met de JYSK klantenservice.

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Als je geen bevestiging hebt ontvangen van jouw bestelling is het mogelijk dat de email is geïdentificeerd als SPAM (ongewenste post) door uw spamfilter. Wij raden je aan om de berichten in ‘Ongewenste post’ of ‘Spam’ te controleren.

Als de bevestigingsmail bij jouw ‘Ongewenste post’ terecht is gekomen, kun je aangeven dat e-mails van JYSK geen ongewenste post of spam is. Door dit aan te geven komen orderbevestigingen in de toekomst direct in jouw inbox terecht.

Zit jouw orderbevestiging ook niet in uw spam/ongewenste post, neem dan contact met ons op via de klantenservice.

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Als je geen factuur hebt ontvangen is het mogelijk dat de e-mail is geïdentificeerd als SPAM (ongewenste post) door uw spamfilter. Wij raden je aan om de berichten in ‘Ongewenste post’ of ‘Spam’ te controleren.

Als de e-mail met de factuur bij jouw ‘Ongewenste post’ terecht is gekomen, kun je aangeven dat e-mails van JYSK geen ongewenste post of spam is. Door dit aan te geven komen orderbevestigingen in de toekomst direct in jouw inbox terecht.

Zit jouw factuur ook niet bij de ongewenste post, neem dan contact met ons op via de klantenservice.  

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Pakketpost (kleinere artikelen – bijvoorbeeld dekbedden, handdoeken en beddengoed):
  • Als jouw bestelling wordt geleverd als een kleiner pakket, dan wordt de bestelling geleverd door PostNL Pakketten. De levertijd is 2 tot 4 werkdagen. 
Stukgoed (grote artikelen - bijvoorbeeld boxsprings en meubelen):
  • Als jouw bestelling wordt geleverd als een grote levering, dan wordt de bestelling geleverd door PostNL Extra@Home. Je kiest zelf een bezorgdatum. De eerstvolgende bezorgmogelijkheid is 5 werkdagen na aanschaf. Als een bezorgdatum vol zit wordt automatisch de eerstvolgende weergegeven. 
  • Je ontvangt in de ochtend van de dag van levering een e-mail en/of sms met daarin de tijdsindicatie van de bezorging. Deze wordt vermeld in tijdsblokken van 3 uur.

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Bestelling reserveren - Click & Collect

Als de winkel niet binnen 30 minuten na het plaatsen van jouw reservering contact met je opneemt, raden wij je aan contact op te nemen met de desbetreffende winkel. Een medewerker van de winkel kan controleren of de reservering voor je klaarstaat. 

Alle contactgegevens van onze winkels vind je via jysk.nl/winkels

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Jouw reservering blijft 2 werkdagen staan in de winkel. Ben je niet in staat jouw reservering binnen 2 werkdagen af te halen, vragen we je dit aan de winkel of aan de klantenservice door te geven. Zo zorgen we dat je jouw artikelen alsnog kunt afhalen. 

Zodra jouw bestelling klaarstaat, ontvang je hiervan een bericht via e-mail en/of via een sms-bericht.

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Betaling

Helaas is het niet mogelijk om jouw VVV-bonnen bij ons in te leveren. 

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Onze cadeaukaarten kun je in al onze winkels en in onze webshop besteden. Het bedrag dat op de cadeaukaart staat hoeft niet in één keer opgebruikt te worden. Als je een aankoop die betaalt is met een cadeaukaart retourneert, ontvang je het bedrag opnieuw op een cadeaukaart terug van ons. 

Een winkel bij jou in de buurt vind je via jysk.nl/winkels

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Betaling via iDEAL
Het aankoopbedrag wordt direct van jouw betaalrekening afgeschreven. 

Betaling via creditcard
Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, reserveren wij het aankoopbedrag op de rekening. Zodra jouw bestelling is verzonden, wordt het aankoopbedrag van de rekening afgeschreven.

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

De JYSK prijsgarantie betekent dat als het door jou gekochte product binnen 30 dagen goedkoper in de Nederlandse JYSK winkels of op JYSK.nl te koop is, je van ons het verschil in prijs terug ontvangt in de vorm van een JYSK cadeaukaart.

Bij een aankoop via één van onze winkels ga je met jouw kassabon terug naar de winkel. De medewerker in de winkel maakt de cadeaukaart voor je in orde. Bij een online bestelling neem je hiervoor contact met ons op via de klantenservice

De prijsgarantie geldt voor prijswijzigingen binnen 30 dagen na de dag van aankoop. 

Onze prijsgarantie geldt niet voor: de uitverkoop van seizoenartikelen zoals kerstartikelen en tuinmeubelen, de verkoop van showmodellen en uitlopende artikelen.

De cadeaukaart kun je in onze winkels en via onze webshop besteden. De cadeaukaart is tot 5 jaar na uitgifte te gebruiken. 

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Bestellingen op onze website kun je betalen via:

- iDEAL (internetbankieren)
- Nederlandse creditcard

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Klantenservice

Openingstijden klantenservice

Maandag t/m vrijdag van 9.00-17.00 uur
Live chat geopend tot 16.30 uur

Zaterdag van 9.00-12.00 en 13.30-15.00 uur
 

Zon- en feestdagen gesloten

De openingstijden van onze winkels vind je hier