Wij helpen u graag met al uw vragen over uw bestelling, betaalmogelijkheden, Click & Collect en het annuleren of wijzigen van een bestelling. Als u hieronder het antwoord op uw vraag niet vindt, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Bestelling geplaatst in een JYSK-winkel
Als je een bestelling hebt geplaatst in één van onze winkels kun je contact opnemen met de betreffende winkel of met onze klantenservice om de bestelling te annuleren. Als je een aanbetaling hebt gedaan is het noodzakelijk om naar de winkel te gaan om je bestelling te annuleren en je aanbetaling terug te krijgen. Het is helaas niet mogelijk om je aanbetaling via een andere manier te ontvangen.
Bestelling geplaats via onze website
Als je een online bestelling hebt geplaatst via onze website kun je contact opnemen met onze klantenservice. Afhankelijk van de status van jouw bestelling kan deze direct geannuleerd worden of onze klantenservice kan je informeren over de te nemen stappen.
Binnen openingstijden bereik je ons het snelst via onze live chat.
Als je jouw bestelling voor de bezorging annuleert, ontvang je ook de betaalde bezorgkosten terug.
Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.
Heb je een bestelling geplaatst in één van onze winkels, dan kun je het beste contact opnemen met de betreffende winkel. Via jysk.nl/winkels vind je alle contactgegevens van onze winkels. Een medewerker helpt je verder met het wijzigen van jouw bestelling.
Als je een bestelling hebt geplaatst via www.jysk.nl dan kun je contact opnemen met de JYSK klantenservice .
Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.
Als je geen bevestiging hebt ontvangen van jouw bestelling is het mogelijk dat de email is geïdentificeerd als SPAM (ongewenste post) door uw spamfilter. Wij raden je aan om de berichten in ‘Ongewenste post’ of ‘Spam’ te controleren.
Als de bevestigingsmail bij jouw ‘Ongewenste post’ terecht is gekomen, kun je aangeven dat e-mails van JYSK geen ongewenste post of spam is. Door dit aan te geven komen orderbevestigingen in de toekomst direct in jouw inbox terecht.
Zit jouw orderbevestiging ook niet in uw spam/ongewenste post, neem dan contact met ons. Klik hier voor de contactgegevens van onze klantenservice.
Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.
Als je geen factuur hebt ontvangen is het mogelijk dat de e-mail is geïdentificeerd als SPAM (ongewenste post) door uw spamfilter. Wij raden je aan om de berichten in ‘Ongewenste post’ of ‘Spam’ te controleren.
Als de e-mail met de factuur bij jouw ‘Ongewenste post’ terecht is gekomen, kun je aangeven dat e-mails van JYSK geen ongewenste post of spam is. Door dit aan te geven komen orderbevestigingen in de toekomst direct in jouw inbox terecht.
Zit jouw factuur ook niet bij de ongewenste post, neem dan contact met ons op. Klik hier voor de contactgegevens van onze klantenservice.
Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.
Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.
Als de winkel niet binnen 30 minuten na het plaatsen van jouw reservering contact met je opneemt, raden wij je aan contact op te nemen met de desbetreffende winkel. Een medewerker van de winkel kan controleren of de reservering voor je klaarstaat.
Klik hier voor alle contactgegevens van onze winkels.
Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.
Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.
Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.
Onze cadeaukaarten kun je in al onze winkels en in onze webshop besteden. Het bedrag dat op de cadeaukaart staat hoeft niet in één keer opgebruikt te worden. Als je een aankoop die betaalt is met een cadeaukaart retourneert, ontvang je het bedrag opnieuw op een cadeaukaart terug van ons.
Klik hier om een winkel bij jou in de buurt te vinden.
Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.
Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.
De JYSK prijsgarantie betekent dat als het door jou gekochte product binnen 30 dagen goedkoper in de Nederlandse JYSK winkels of op JYSK.nl te koop is, je van ons het verschil in prijs terug ontvangt in de vorm van een JYSK cadeaukaart.
Bij een aankoop via één van onze winkels ga je met jouw kassabon terug naar de winkel. De medewerker in de winkel maakt de cadeaukaart voor je in orde. Bij een online bestelling neem je hiervoor contact met ons op. Klik hier voor de contactgegevens van onze klantenservice.
De prijsgarantie geldt voor prijswijzigingen binnen 30 dagen na de dag van aankoop.
Onze prijsgarantie geldt niet voor: de uitverkoop van seizoenartikelen zoals kerstartikelen en tuinmeubelen, de verkoop van showmodellen en uitlopende artikelen.
De cadeaukaart kun je in onze winkels en via onze webshop besteden. De cadeaukaart is tot 5 jaar na uitgifte te gebruiken.
Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.
Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.
Maandag t/m vrijdag van 9.00-16.00 uur
Live chat geopend tot 16.00 uur
Weekend- en feestdagen gesloten