Nieuwe look en feel voor hotelkamers
Vlak aan de kust, op een paar minuten lopen van het strand, ligt het authentieke BadHotel Noordwijk. Met hulp van de Business to Business-afdeling van JYSK kregen alle kamers van het hotel een frisse, nieuwe uitstraling.
“We hebben heel goed contact gehad met de B2B-afdeling van JYSK. Dat leidde ertoe dat we een grote order plaatsten voor onder andere boxsprings, matrassen, dekbedden, kussens, bedlinnen en accessoires. We zijn met alle spullen aan de slag gegaan om de kamers een nieuwe look en feel te geven”, vertelt Danny Hartman van BadHotel Noordwijk.
Fijne nachtrust
JYSK heeft zijn oorsprong in slaapcomfort. Producten zoals matrassen, dekbedden en bedlinnen vormen al sinds het begin de basis van ons assortiment. “Die ervaring maakt dat we goed weten wat er nodig is om gasten een fijne nachtrust te bieden, zoals bij BadHotel Noordwijk”, zegt Cynthia van Duinen, B2B Consultant bij JYSK Nederland.
Daarnaast zorgt de Business to Business-afdeling van JYSK ervoor dat het bestel- en leverproces zo soepel mogelijk verloopt. Ook geeft het team advies op maat en denken ze mee over de inrichting.
“We hebben de eerste reviews binnen en die zijn heel positief. Onze gasten zijn ontzettend tevreden over de bedden. Ze hebben heerlijk geslapen. De kamers zien er prachtig uit en alles past perfect bij elkaar. We zijn erg blij met de kwaliteit”, zegt Carmen Alvarez Perez van BadHotel Noordwijk.

Kwaliteit, samenwerking en maatwerk
Het project laat goed zien waar de B2B-afdeling van JYSK dagelijks mee bezig is: het samenwerken met zakelijke klanten en verzorgen van grote projecten.
“Projecten zoals deze laten heel goed zien waar JYSK voor staat: kwaliteit, samenwerking en maatwerk voor onze klanten”, aldus Rajiv Bakas, B2B Manager bij JYSK.
We willen je helpen om jouw ervaring met JYSK B2B zo geweldig en gemakkelijk mogelijk te maken.
Daarom, als je vragen of zorgen hebt, of gewoon een gesprek wilt over je volgende project, zijn we er om je te helpen!
Tel: 026 8080 192
E-mail: b2b-nl@JYSK.com