Mand

Je mand is leeg

Mand

Je mand is leeg

Super Week | 20-60% korting op heel veel artikelen! Geldig van 20 t/m 26 mei 2019

Shop online

Onbeperkt retourneren

Datum:

Categorie: Over JYSK

Je hebt een mooie bank geshopt via JYSK.nl, maar het blijkt dat deze te groot is voor je woonkamer. Of je hebt een partytent gekocht voor een zomerfeestje maar na het uitpakken en in elkaar zetten bleek de tent toch te groot voor de tuin. Dit zijn slechts enkele voorbeelden van situaties die worden gedekt door het nieuwe retourbeleid van JYSK.

Eén van de belangrijkste zaken voor onze klanten is gemakkelijk en eenvoudig artikelen retourneren - ongeacht of ze online of in een winkel gekocht zijn. Bij JYSK komt de klant op de eerste plaats. Daarom implementeren we een nieuw eenvoudig en transparant retour- en omruilbeleid.

Bij JYSK kun je een artikel gemakkelijk retourneren of ruilen als je van gedachten verandert.

Wij bieden volledige terugbetaling zonder tijdslimiet voor artikelen die worden geretourneerd met aankoopbewijs. Dat geldt voor alle artikelen, ongeacht of ze in de winkel of online zijn gekocht.

  • Als je geen aankoopbewijs hebt, kun je het product ruilen voor een ander artikel of een tegoedbon.
  • Als je een artikel retourneert dat beschadigd of gebruikt is op een manier die de waarde ervan aanzienlijk vermindert, behouden we ons het recht voor om een lager bedrag te vergoeden. Voor op maat gemaakte artikelen zoals stoffen, matrassen of garderobekasten wordt doorgaans een lager bedrag terugbetaald.
  • We vergoeden de oorspronkelijke verzendkosten. De verzendkosten voor de retourzending betaal je zelf.

Hoe retourneer je een artikel?

Je kunt je artikel in één van onze JYSK winkels in Nederland ruilen of retourneren om verzendkosten te voorkomen. Breng het artikel naar een JYSK winkel in de originele verpakking, indien mogelijk. Vergeet niet om een betaalbewijs of kopie van je betaling mee te brengen. Als je wilt dat JYSK de retourzending regelt, vul dan het retourformulier in of neem contact op met de JYSK Klantenservice. In dit geval zijn de kosten van de retourzending voor jouw rekening.

Houd er rekening mee dat de kosten van extra services zoals carry-in service niet worden geretourneerd als de levering is uitgevoerd.

Lees het retourbeleid onder onze Algemene voorwaarden.



Laura Sales and Marketing Assistant
Wilma

Krijg je nu, als je een Gold matras 3 weken retourneert, een tegoedbon of geld terug?

Laura

Hallo Wilma, je vindt hier meer informatie over het proberen van een GOLD matras: https://jysk.nl/guide/probeer-een-gold-matras. Verder raad ik je aan om met deze vraag naar de winkel te gaan. Zij kunnen je hierover het beste informeren. Succes! Groetjes Laura

Dimitri

Beste JYSK-team, Ik lees: "We vergoeden de oorspronkelijke verzendkosten" en "Houd er rekening mee dat de kosten van extra services zoals carry-in service niet worden geretourneerd als de levering is uitgevoerd." Wat is precies het verschil en welke verzend/leverkosten worden precies vergoed? Beetje onduidelijk zo. Als ik bijvoorbeeld een thuislevering door jullie had wordt die dan terugbetaald als ik niet tevreden ben over de aangekochte artikels en ik deze terugbreng of niet? Bedankt voor jullie reactie alvast. -Dimitri-

Helma

Hallo , ik heb de Hallund salontafel gekocht en in elkaar gezet. Nu blijkt dat de tafel te groot is voor mijn woonkamer. Kan ik deze in zijn geheel retouneren of moet ik de tafel uit elkaar schroeven ?

Corrie

Kan je ook retourneren als het jn de sale gekocht is maar het product voldoet niet aan de verwachtingen

M ter stege

Ik wil retourneren omdat ik.lamp kapot in scherven aangeboden kreeg vreselijk. Geen folie eromheen zo in kartonnen doos

Elien Moens

Beste, Één maand geleden kocht ik stoffen stoelen bij jullie. Er werd een vlek gemaakt die nog steeds zichtbaar is, ongeacht behandeling. Ik vroeg mij af of deze stoel om te ruilen is voor een nieuw exemplaar? Het gaat om de stoel Lystrup grijs/zwart (deze is tot en met morgen in de aanbieding voor 35 euro) Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Elien Moens

Laura

Hi Dimitri, Bedankt voor je vraag. Ik raad je hiervoor aan om contact met onze Klantenservice op te nemen. Dan kunnen zij kijken wat in jouw specifieke situatie van toepassing is. Groetjes Laura

Laura

Hallo Elien, Ik raad je aan hiervoor contact op te nemen met onze Klantenservice. Je kunt ze via e-mail, Facebook of telefonisch bereiken. Groetjes Laura

Laura

Hi Corrie, Ja hoor, als je het aankoopbewijs hebt kan dat. Heb je geen aankoopbewijs meer dan kun je het ruilen voor een ander product of tegoedbon. Groetjes Laura

Laura

Hallo, Dat is vervelend zeg! Uiteraard is dit niet de bedoeling. Ben je inmiddels al bij de winkel geweest? Groetjes Laura

Laura

Hallo, We raden je inderdaad aan om de tafel uit elkaar te halen en het in z'n originele staat te retourneren. Groetjes Laura

Ellen

Beste Laura, Ik heb afgelopen vrijdag een eettafel bij jullie gekocht. Helaas is die te groot en moet retour. De verpakking is verscheurd (doos), mag ik het alsnog retouren zonder de originele verpakking?

Laura

Hi Ellen, Je kunt de eettafel gewoon retourneren in de winkel. Bij voorkeur ontvangen we het product wel in een verpakking, dus misschien kun je nog voor een andere verpakking zorgen. Succes! Groetjes Laura

Gerry

Ik heb in de winkel de verkeerde maat sprei mee genomen wat moet ik betalen als ik hem terug stuur krijg ik wel mijn geld terug

Laura

Hi Gerry, ik raad je aan om hiermee terug te gaan naar de winkel, samen met het aankoopbewijs. Je kunt de sprei dan ruilen.  Succes! Groetjes Laura

Jeroen

Beste Laura, Mag ik een tip geven? Het zou verdomt handig zijn als een tegoedbon van een geretourneerd product ook online inwisselbaar zou worden. Misschien in het vervolg tegoedbonnen als cadeaubon uitkeren? Met vriendelijke groet, Jeroen

Comments