Mand

Je mand is leeg

Mand

Je mand is leeg

Onbeperkt retourneren

Datum:

Categorie: Over JYSK

Je hebt een mooie bank geshopt via JYSK.nl, maar het blijkt dat deze te groot is voor je woonkamer. Of je hebt een partytent gekocht voor een zomerfeestje maar na het uitpakken en in elkaar zetten bleek de tent toch te groot voor de tuin. Dit zijn slechts enkele voorbeelden van situaties die worden gedekt door het nieuwe retourbeleid van JYSK.

Eén van de belangrijkste zaken voor onze klanten is gemakkelijk en eenvoudig artikelen retourneren - ongeacht of ze online of in een winkel gekocht zijn. Bij JYSK komt de klant op de eerste plaats. Daarom implementeren we een nieuw eenvoudig en transparant retour- en omruilbeleid.

Bij JYSK kun je een artikel gemakkelijk retourneren of ruilen als je van gedachten verandert.

Wij bieden volledige terugbetaling zonder tijdslimiet voor artikelen die worden geretourneerd met aankoopbewijs. Dat geldt voor alle artikelen, ongeacht of ze in de winkel of online zijn gekocht.

  • Als je geen aankoopbewijs hebt, kun je het product ruilen voor een ander artikel of een tegoedbon.
  • Als je een artikel retourneert dat beschadigd of gebruikt is op een manier die de waarde ervan aanzienlijk vermindert, behouden we ons het recht voor om een lager bedrag te vergoeden. Voor op maat gemaakte artikelen zoals stoffen, matrassen of garderobekasten wordt doorgaans een lager bedrag terugbetaald.
  • We vergoeden de oorspronkelijke verzendkosten. De verzendkosten voor de retourzending betaal je zelf.

Hoe retourneer je een artikel?

Je kunt je artikel in één van onze JYSK winkels in Nederland ruilen of retourneren om verzendkosten te voorkomen. Breng het artikel naar een JYSK winkel in de originele verpakking, indien mogelijk. Vergeet niet om een betaalbewijs of kopie van je betaling mee te brengen. Als je wilt dat JYSK de retourzending regelt, vul dan het retourformulier in of neem contact op met de JYSK Klantenservice. In dit geval zijn de kosten van de retourzending voor jouw rekening.

Houd er rekening mee dat de kosten van extra services zoals carry-in service niet worden geretourneerd als de levering is uitgevoerd.

Lees het retourbeleid onder onze Algemene voorwaarden.



Wilma

Krijg je nu, als je een Gold matras 3 weken retourneert, een tegoedbon of geld terug?

Laura

Hallo Wilma, je vindt hier meer informatie over het proberen van een GOLD matras: https://jysk.nl/guide/probeer-een-gold-matras. Verder raad ik je aan om met deze vraag naar de winkel te gaan. Zij kunnen je hierover het beste informeren. Succes! Groetjes Laura

Commentaar

Win een JYSK cadeaukaart t.w.v. €50

Visa Mastercard