Mand

Je mand is leeg

Mand

Je mand is leeg

Productvragen

Bij JYSK vindt u alles voor in huis. Als u vragen heeft over onze producten, kunt u bij ons terecht. Als het antwoord op uw vraag hieronder niet vermeld staat, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Algemeen

BASIC, PLUS, GOLD en EVERYDAY LOW PRICE – Wat kies jij?

+
Veel van onze artikelen, zoals matrassen, dekbedden, kussens, lakens en handdoeken, zijn verdeeld in de cagetorieën BASIC, PLUS, GOLD en EVERYDAY LOW PRICE. Dit houdt in dat we voor ieder budget een artikel hebben. 
 

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Bieden jullie montageservice? 

+
Wij hebben een samenwerking met het bedrijf Klusup. Via hen kun je een afspraak maken voor het monteren van jouw artikelen. 

Klusup is een online platform voor vakmannen en klussers. Via hun website boek je een afspraak met een professional die jouw meubel voor je kan monteren. 

Klik hier om een afspraak bij Klusup te maken. Je kunt zelf een voorkeursdag aangeven en de prijs wordt gelijk zichtbaar. Als je hiervoor kiest maak je een afspraak met Klusup en niet met JYSK. De algemene voorwaarden van Klusup zijn hierop van toepassing.

Bij vragen kun je contact opnemen met Klusup. Zij zijn bereikbaar via hallo@klusup.nl of via 085 4019796. 

 

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Informatie over dekbedden

+
Een goede nachtrust is essentieel voor jouw energie en humeur overdag. Jouw keuze voor een dekbed is net zo belangrijk als de keuze van jouw matras. Daarom wijzen wij je graag op de mogelijkheden die er zijn.

JYSK biedt een grote selectie aan dekbedden in alle prijsklassen, zodat we aan de vele verschillende behoeften en wensen van onze klanten kunnen voldoen. 

Lees hier meer over onze dekbedden.

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Informatie over kussens

+
Het is net zo belangrijk om op een goed kussen te slapen als het is om op een goed matras te liggen. Jouw kussen is erg belangrijk voor de kwaliteit van jouw nachtrust en daarom mag je er hoge eisen aan stellen. Het is van belang dat je een kussen kiest dat past bij jouw persoonlijke wensen en voorkeuren.

JYSK biedt een grote selectie aan kussens in alle prijsklassen, zodat we tegemoet kunnen komen aan de behoeften en wensen van jou als klant.  

Lees hier meer over onze kussens.

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Informatie over lakens

+
Het is van belang dat je jouw lakens zorgvuldig kiest. Lakens moeten comfortabel zijn om op te liggen, maar ze moeten ook duurzaam zijn, omdat we deze elke nacht vele uren gebruiken. 

JYSK biedt lakens in vele verschillende maten en kleuren. Als je lakens aanschaft, kun je kiezen uit de volgende soorten:
  • Lakens
  • Hoeslakens (katoen, jersey, badstof)
  • Waterproof (hoes)lakens
  • Moltons

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Informatie over matrassen

+
Voor een goede nachtrust is het belangrijk om het juiste matras te kiezen. Dit is een belangrijke investering voor jezelf of voor jouw familie.

Lees hier meer over onze matrassen.

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Probeer een GOLD matras voor 100 nachten

+
Meestal duurt het een paar weken voordat je gewend bent aan een nieuw matras. Om zeker te weten dat je een goede aankoop doet, kun je onze GOLD matrassen tot 100 nachten uitproberen. Als je binnen deze 100 nachten niet 100% tevreden bent, ruilen wij het matras graag voor je om.

Als je binnen 100 dagen het matras retour wilt sturen, breng de matras dan samen met de aankoopbon of factuur naar één van onze winkels. Hier kun je direct een andere matras kiezen. Dit is erg gemakkelijk, maar wees je er van bewust dat het matras schoon en in goede staat moet zijn als je deze terug brengt.

Als je geen nieuwe matras wilt ontvangen, ontvang je het aankoopbedrag van het matras terug door middel van een cadeaukaart.

Lees hier meer over onze GOLD matrassen.

Let op: dit geldt niet voor GOLD topmatrassen. 

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Waar kan ik een specifiek detail vinden over een product?

+
Voor gedetailleerde informatie over onze producten kun je in onze winkels, op onze website en bij onze medewerkers van de klantenservice terecht. 

Op onze website vind je bij ieder product de productdetails. Om een artikel te vinden typ je de naam of het artikelnummer in de zoekbalk op JYSK.nl. Als je het artikel hebt gevonden, kies je voor ‘Details’ om de specificaties in te zien.  

Uiteraard kun je ook in onze winkels en bij onze klantenservice erecht met jouw productvragen of een deskundig advies. 
 

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Waar vind ik informatie over de voorraad van een artikel in een bepaalde winkel?

+

De voorraad van een artikel kun je raadplegen via onze website. Uiteraard kun je hiervoor ook contact opnemen met onze klantenservice of met één van onze winkels.

Om via JYSK.nl de voorraad van een artikel te raadplegen, volg je de volgende stappen:

- typ de naam of het artikelnummer in de zoekbalk op JYSK.nl;
- als je het artikel hebt gevonden, kies je voor ‘Details’;
- kies vervolgens voor ‘Bekijk beschikbaarheid in de winkel’;
- vervolgens kies je van welke winkel je de voorraad wilt raadplegen.

Let op:  sommige artikelen met status 'alleen online' kun je ook bij een winkel bestellen. Dit geldt momenteel voor binnenmeubelen. Overige artikelen waar 'alleen online' bij vermeld staat kun je alleen via onze webshop bestellen. 

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Klantenservice

Openingstijden klantenservice
  • Maandag t/m vrijdag: 9.00-17.00 uur
    (live chat tot 16.30 uur)
  • Zaterdag telefonisch bereikbaar: 9.00-12.00 
    Via onze live chat: 09.00-16.00 uur
  • Zon- en feestdagen gesloten

 

De openingstijden van onze winkels vind je hier