Klantenservice - vragen en antwoorden

Heb je hulp of advies nodig om het juiste product te vinden? Ben je op zoek naar informatie over onze producten en diensten?

80% van onze klanten vindt het antwoord op hun vraag tussen de Veelgestelde Vragen hieronder.

Vertraagde of nieuwe levering door NATO Summit in Den Haag met PostNL tussen 23 en 26 juni.

Voor leveringen in de regio Den Haag zal er door PostNL een nieuwe bezorgdag worden ingepland. Dit komt door de NATO Summit die aanwezig is. Houdt hier rekening mee.

Langere bezorgtermijn PostNL Pakketten
Zowel bij ons als PostNL is het erg druk. Het kan zijn dat jouw pakket langer dan de aangegeven 2 tot 4 werkdagen onderweg is. Onze excuses hiervoor. We raden je aan jouw tracking code in de gaten te houden. Zodra jouw pakket binnen is bij PostNL, geven zij een tijdvak aan waarbinnen ze verwachten te bezorgen. 

Langere reactietijd e-mail en wachttijd telefoon
Het is momenteel erg druk bij ons. Het duurt daarom langer voordat wij kunnen reageren op een e-mail en de wachttijd aan de telefoon kan langer zijn dan je van ons gewend bent. We werken hard om onze achterstanden in te halen.
Het kan op dit moment 2 tot 3 werkdagen duren voordat je een reactie hebt op jouw e-mail. Onze excuses voor het ongemak. 

Valse websites
Voor meest gestelde vragen over fraude websites van JYSK klik op deze link: neppe JYSK-websites.

Als je het antwoord dat je zoekt niet kunt vinden op onze website, neem dan voor het snelste antwoord telefonisch of via de chat contact op met onze klantenservice.
Buiten onze openingstijden kun je ons een e-mailbericht sturen.

We helpen je graag.

Klantenservice

Live chat - Offline
Gemiddelde wachttijd < 60 seconden
026 8080 155
Gemiddelde wachttijd 5 minuten
Openingstijden klantenservice

Maandag t/m vrijdag van 9.00-16.00 uur
Live chat geopend tot 16.00 uur

Weekend- en feestdagen gesloten

De openingstijden van onze winkels vind je hier