Heb je hulp of advies nodig om het juiste product te vinden? Ben je op zoek naar informatie over onze producten en diensten?
80% van onze klanten vindt het antwoord op hun vraag tussen de Veelgestelde Vragen hieronder.
Langere verzendtijd PostNL Pakketten
Vanwege het Paasweekend kan het zijn dat jouw pakket langer onderweg is. Onze excuses voor het ongemak. Als je nu nog geen tracking code hebt ontvangen, ontvang je deze na het Paasweekend. Onze excuses voor het ongemak.
Valse websites
Voor meest gestelde vragen over fraude websites van JYSK klik op deze link: neppe JYSK-websites.
Als je het antwoord dat je zoekt niet kunt vinden op onze website, neem dan voor het snelste antwoord telefonisch of via de chat contact op met onze klantenservice.
Buiten onze openingstijden kun je ons een e-mailbericht sturen.
We helpen je graag.
Maandag t/m vrijdag van 9.00-17.00 uur
Live chat geopend tot 16.30 uur
Zaterdag van 9.00-12.00 uur
Zon- en feestdagen gesloten