Klantenservice - vragen en antwoorden

Heb je hulp of advies nodig om het juiste product te vinden? Ben je op zoek naar informatie over onze producten en diensten?

80% van onze klanten vindt het antwoord op hun vraag tussen de Veelgestelde Vragen hieronder.

BLACK FRIDAY - extra bereikbaarheid klantenservice
Tijdens onze Black Friday-week van 24 tot en met 30 november zijn wij extra bereikbaar via onze live chat. Je bereikt ons ook op maandagavond, donderdagavond en vrijdagavond van 18.00-20.30 uur en op zondagmiddag van 12.00-17.00 uur.

Valse websites
Er zijn helaas veel valse JYSK-websites in omloop. Klik hier voor de meestgestelde vragen over deze valse websites. 

Als je het antwoord dat je zoekt niet kunt vinden op onze website, neem dan voor het snelste antwoord telefonisch of via de chat contact op met onze klantenservice.
Buiten onze openingstijden kun je ons een e-mailbericht sturen.

We helpen je graag.

Klantenservice

Live chat - Offline
Gemiddelde wachttijd < 60 seconden
026 8080 155
Gemiddelde wachttijd < 2 minuten
Openingstijden klantenservice

Maandag t/m vrijdag van 9.00-16.00 uur
Live chat geopend tot 16.00 uur

Weekend- en feestdagen gesloten

De openingstijden van onze winkels vind je hier