Klantenservice - vragen en antwoorden

Heb je hulp of advies nodig om het juiste product te vinden? Ben je op zoek naar informatie over onze producten en diensten?

80% van onze klanten vindt het antwoord op hun vraag tussen de Veelgestelde Vragen hieronder.

 

Langere bezorgtijd PostNL
Vanwege de drukkte periode na Black Friday en de feestdagen, is het erg druk bij PostNL. Hierdoor kan het zijn dat jouw levering langer duurt dan vooraf is aangeven. Zodra jouw pakket bij PostNL is aangekomen, geeft jouw tracking code dit aan. PostNL plant dan een bezorgmoment in, die ook zichtbaar wordt via jouw tracking code. 
We vragen je de status van jouw pakket in de gaten te houden. 

Valse websites
Er zijn helaas veel valse JYSK-websites in omloop. Klik hier voor de meestgestelde vragen over deze valse websites. 

Als je het antwoord dat je zoekt niet kunt vinden op onze website, neem dan voor het snelste antwoord telefonisch of via de chat contact op met onze klantenservice.
Buiten onze openingstijden kun je ons een e-mailbericht sturen.

We helpen je graag.

Klantenservice

Live chat - Offline
Gemiddelde wachttijd < 60 seconden
026 8080 155
Gemiddelde wachttijd < 2 minuten
Openingstijden klantenservice

Maandag t/m vrijdag van 9.00-16.00 uur
Live chat geopend tot 16.00 uur

Weekend- en feestdagen gesloten

De openingstijden van onze winkels vind je hier