Verkoop- en leveringsvoorwaarden

De volgende verkoop- en leveringsvoorwaarden zijn van toepassing op alle aankopen gedaan in een winkel van JYSK Nederland of op JYSK.nl voor bezorging in Nederland. Alle overeenkomsten voor een aankoop in een winkel van JYSK Nederland of gedaan op JYSK.nl moeten in het Nederlands worden gemaakt. 

KvK-nummer: 34241425

BTW: 8152.83.726.B.01

Laatste update: 2024-12-20

1. Prijzen van artikelen

De prijs van afzonderlijke artikelen staat vermeld in het artikeloverzicht, op de productpagina en in de winkelmand.

  • De prijs van een artikel in een fysieke winkel van JYSK Nederland en op JYSK.nl verschilt niet.
  • De getoonde prijs van een artikel is inclusief BTW en accijnzen.
  • De prijs van een artikel is exclusief bezorgkosten, omdat de bezorgkosten afhankelijk zijn van het type levering. Bekijk hier de bezorgkosten.
  • De beschikbaarheid en prijs van de producten van JYSK Nederland zijn onder voorbehoud van uitverkochte artikelen, evenals druk- en prijsfouten. Dit geldt voor zowel gedrukte aanbiedingen (in advertenties en folders) als voor alle informatie op JYSK.nl. In het geval van een prijsfout zullen we deze zo snel mogelijk corrigeren.
  • Alle prijzen zijn actueel en worden regelmatig bijgewerkt.
  • De prijs van het artikel op het moment van aankoop is de prijs die je ervoor betaalt.
  • Prijsgarantie

Als we per ongeluk een artikel te laag hebben geprijsd, zijn we niet aansprakelijk voor het leveren van dat artikel tegen de aangegeven prijs, op voorwaarde dat we je op de hoogte brengen voordat we het artikel naar je verzenden. In die omstandigheden behouden wij ons het recht voor jouw bestelling te annuleren. In het geval dat we jouw bestelling annuleren, geven we je een volledige restitutie van het betaalde bedrag inclusief bezorgkosten in overeenstemming met ons retourbeleid

Prijsgarantie

Wij vinden het belangrijk dat je je veilig voelt voor, tijdens en na jouw aankoop bij JYSK. Daarom bieden we Prijsgarantie op al onze artikelen.

De JYSK prijsgarantie betekent dat als het door jou gekochte product binnen 30 dagen goedkoper in de Nederlandse JYSK winkels of op JYSK.nl te koop is, je van ons het verschil in prijs terug ontvangt in de vorm van een JYSK cadeaukaart. 

Bij een aankoop via één van onze winkels ga je met jouw kassabon terug naar de winkel. De medewerker in de winkel maakt de cadeaukaart voor je in orde. Bij een online bestelling neem je hiervoor contact met ons op via de klantenservice. 

De prijsgarantie geldt voor prijswijzigingen binnen 30 dagen na de dag van aankoop. 

Onze prijsgarantie geldt niet voor: de uitverkoop van seizoenartikelen zoals kerstartikelen en tuinmeubelen, de verkoop van showmodellen en uitlopende artikelen.

De cadeaukaart kun je in onze winkels en via onze webshop besteden. De cadeaukaart is tot 5 jaar na uitgifte te gebruiken.

Meer informatie over het gebruik van de Prijsgarantie kun je hier vinden

EVERYDAY LOW PRICE

We streven naar een aanbod van scherpe EVERYDAY LOW PRICES zonder afbreuk te doen aan de kwaliteit van de artikelen. Incidentele prijsaanpassingen kunnen voorkomen vanwege veranderingen in bijvoorbeeld kosten en marktomstandigheden. Wij garanderen altijd ons uiterste best te doen om de producten te verkopen voor de best mogelijke prijs.

2. Betaling

Betalen in de JYSK winkel

In de JYSK winkel kun je betalen met contant geld, pinpas, creditcard en met een JYSK cadeaukaart.

Betalen op JYSK.nl

Je betaalt op JYSK.nl door op 'Order goedkeuren en betalen' te klikken (stap 3 in het koopproces). In de winkelmand staat de totale prijs voor de aanschaf inclusief btw en bezorgkosten. Het is deze totaalprijs die je betaalt.

Creditcard

Je kunt onderstaande Nederlandse creditcards gebruiken. Betalen met een niet-Nederlandse creditcard is niet mogelijk. JYSK betaalt de kaartkosten.

- Visa

- Master Card

Als je met creditcard betaalt, ben je zonder eigen risico verzekerd tegen misbruik. Als jouw creditcard wordt misbruikt, kun je eisen dat de kaartverstrekker het bedrag naar jouw rekening terugstort.

Jouw betaling vindt plaats via een veilige, versleutelde verbinding, die ervoor zorgt dat jouw betalingsgegevens niet toegankelijk zijn voor onbevoegden. Jouw betaling wordt gegarandeerd via onze betaalpartner. Wij garanderen dat wij geen gevoelige gegevens opslaan op onze eigen server. JYSK kan deze gegevens op geen enkel moment inzien en wij mogen het betalingsbedrag pas van de creditcard innen op het moment dat de artikelen uit ons magazijn worden verzonden. 

Er wordt om de volgende gegevens gevraagd:

- Kaartnummer (16 cijfers aan de voorzijde in de kaart gestanst)

- Vervaldatum (aan de voorzijde in de kaart gestanst)

- Controlecijfers (drie cijfers aan de achterkant van de kaart direct boven de magneetstrip helemaal rechts)

Ideal

Bij een betaling via iDEAL wordt het betalingsbedrag direct van jouw rekening afschreven.

3. Orderbevestiging

Zodra je jouw bestelling geplaatst hebt, sturen wij een orderbevestiging naar jouw e-mailadres. Deze orderbevestiging bevat de volgende informatie over:

  • jouw bestelling
  • het afleveradres
  • de betalingswijze
  • de levertijd
  • de prijzen
  • contactinformatie voor de JYSK klantenservice
  • informatie over het recht van herroepen en reclameren.

Jouw bestelling is een aanbod voor jou om van ons te kopen. Let er op dat de orderbevestiging niet geldt als acceptatie van de betaling van jouw bestelling bij JYSK Nederland.

Niets wat we doen of zeggen leidt tot acceptatie van jouw bestelling tot het moment dat je een e-mailbericht ontvangt die aangeeft dat jouw bestelling is verzonden. Op dat moment wordt er een contract opgesteld tussen ons en jou voor de aankoop en verkoop van het door jou bestelde artikel.

Zodra het contract is gemaakt kun je jouw bestelling niet meer wijzigen (het is wel mogelijk je bestelling te annuleren zoals aangegeven in ons retourbeleid.

Tot elk moment voordat het contract is gemaakt, kunnen wij een artikel afwijzen voor levering. Als een artikel niet geleverd kan worden en de betaling is al uitgevoerd, ontvang je een volledige terugbetaling van elk bedrag dat al is betaald voor het artikel in overeenstemming met ons retourbeleid.

We doen ons best ervoor te zorgen dat we altijd alle artikelen op voorraad hebben en we informeren je wanneer een artikel niet op voorraad is. Als om wat voor een reden buiten onze controle het niet mogelijk is een artikel te leveren, hebben wij geen aansprakelijkheid richting jou behalve ervoor te zorgen dat je voor dat artikel niet betaalt of het aankoopbedrag ervan terug ontvangt.

In het belang van onze klanten kunnen wij beperkingen geven op het groot inkopen van bepaalde artikelen. Als je probeert grote aantallen te kopen kan je een bericht krijgen dat aangeeft dat je het aantal artikelen in je bestelling moet verlagen.

Als je jouw orderbevestiging nogmaals wilt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

4. Factuur

Vanaf het moment dat JYSK de artikelen verstuurt, ontvang je een e-mail met daarbij een factuur in de bijlage. Deze factuur bevat informatie over:

  • jouw bestelling
  • het afleveradres
  • de betalingswijze
  • de levertijd
  • de prijzen
  • contactinformatie voor de JYSK klantenservice
  • informatie over het recht van herroepen en reclameren.

Eventuele onderhoudsvoorschriften worden bij de e-mailfactuur ingesloten. Wanneer jouw artikel onder de garantievoorwaarden valt, staat dit op de factuur, die ook geldt als garantiebewijs.

Als je een mobiel telefoonnummer hebt ingevoerd tijdens het bestelproces, ontvang je een sms-bericht wanneer jouw order onderweg is.

5. Bezorging

We bieden de volgende verschillende bezorgmogelijkheden:

1.  Bezorging in een Nederlandse JYSK winkel – geen bezorgkosten

Je hebt twee mogelijkheden voor het ophalen van jouw bestelling in een JYSK winkel, waarbij je geen bezorgkosten betaalt.

Als je kiest voor Click & Collect ontvang je na 30 minuten een bericht van de winkel om te bevestigen dat jouw reservering klaarstaat. Vanaf dat moment kun je jouw reservering binnen openingstijden van de winkel afhalen. Dit kan tot en met 2 openingsdagen nadat je de bevestiging hebt ontvangen. Je betaalt deze reservering in de winkel.

Ophalen in de winkel lijkt op Click & Collect maar geeft je de kans om uit een groter aanbod van artikelen te bestellen. Deze artikelen worden verpakt in ons centrale distributiecentrum in Denemarken en naar de gekozen winkel verzonden. Houd hierom rekening met een levertijd van 4 tot 8 werkdagen voordat je de bestelling kunt afhalen. Je kunt alleen kiezen voor het online bestellen en ophalen in de winkel bij een minimale bestelwaarde van € 49. De betaling wordt online uitgevoerd via iDEAL of een Nederlandse creditcard.

2.  Thuislevering op eigen gekozen adres – wel bezorgkosten

JYSK levert in heel Nederland. Kleinere artikelen worden bezorgd via PostNL Pakketten. Grotere bestellingen worden geleverd via PostNL Extra@Home. 

Wanneer je bij JYSK een bestelling plaatst, proberen wij zo snel mogelijk de bestelling bij je thuis te bezorgen of bij de gekozen winkel. De gemiddelde levertijd is 2 tot 7 werkdagen. 

We maken onderscheidt tussen:

- Pakketpost voor kleinere artikelen – zoals dekbedden, handdoeken en linnengoed
- Vrachtpost voor grote artikelen – zoals matrassen, bedden en meubelen

JYSK Nederland bepaalt het type levering op basis van het gewicht en grootte van de bestelde artikelen.

In het geval dat een order gesplitst moet worden in twee of meerdere leveringen veroorzaakt door voorraadproblemen, is JYSK Nederland verantwoordelijk voor mogelijke extra kosten.

We raden aan een mobiel telefoonnummer in te voeren bij het plaatsen van jouw bestelling zodat wij of onze vervoerder via sms contact met je op kan nemen over de levering.

Zorg ervoor dat de naam, het adres en overeenkomen bezorgdatum op de factuur juist zijn.

Vertraging in levering kan voorkomen tijdens piekmomenten en in de winter vanwege weersomstandigheden.

Jij bent verantwoordelijk voor het weggooien van verpakkingsmateriaal.

Pakketpost

Pakketpost wordt als een standaardlevering bezorgd door PostNL. De levering vindt plaats tot aan jouw eigen voordeur binnen 2 tot 4 werkdagen na bestellen.

Levering bij ophaalpunt PostNL

Je kunt er ook voor kiezen jouw pakket te laten leveren bij een ophaalpunt van PostNL. Op vertoon van jouw legitimatie kun je daar het pakket afhalen zodra deze beschikbaar is.

Bezorginformatie

Vanaf het moment van bestellen tot aan de levering van jouw order kun je de volgende berichtgeving verwachten:

  • Zodra jouw bestelling is geplaatst ontvang je een e-mail ter bevestiging.
  • Wanneer jouw bestelling ons distributiecentrum in Denemarken verlaat, ontvang je een sms-bericht en e-mail met de bevestiging van verzending en de bijbehorende track&trace-codes (s) en jouw factuur.
  • We houden je op de hoogte wanneer er wijzigingen zijn in de levering.

Vrachtpost 

Onze vervoerder PostNL Extra@Home bezorgd jouw bestelling op de afgesproken bezorgdag. Als een bezorgdatum vol zit wordt automatisch de eerstvolgende weergegeven.

Standaard wordt je bestelling tot aan de voordeur bezorgd. Bij etagewoningen zonder lift wordt er maximaal tot en met de 4e verdieping bezorgd. Er wordt bezorgd van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00-20.00 uur.

De bezorgdatum kun je tot een dag voor de oorspronkelijke bezorgdatum aanpassen naar een andere toekomstige datum. Dit kan tot maximaal 7 dagen in toekomst uitgesteld worden.

Als er niemand aanwezig is bij het adres wanneer onze vervoerder de bestelling aanbiedt, ontvang je een bezorgkalender om een nieuwe datum te kiezen. Na twee bezorgpogingen gaat een order retour.

Tegen een extra betaling kan PostNL Extra@Home jouw bestelling leveren op een gewenste locatie in huis. Deze optie kun je aanvinken tijdens het bestelproces. De bestelling wordt alleen neergezet. PostNL pakt de artikelen niet uit, neemt verpakkingsmateriaal niet mee en monteert geen artikelen. Als je kiest voor het leveren op de gewenste locatie in huis, zorg er dan voor dat de bestelling door deuren, trappen et cetera past. Om veiligheidsredenen mogen bezorgers hun schoenen niet uit doen. Je bent zelf verantwoordelijk voor het beschermen van de vloer.

Als je jouw bestelling wilt retourneren, moet deze verpakt klaarstaan wanneer deze wordt opgehaald. We verwijzen je graag naar ons retourbeleid of neem contact op met de klantenservice voor meer informatie.

Bezorginformatie

Vanaf het moment van bestellen tot aan de levering van jouw order kun je de volgende berichtgeving verwachten:

  • Zodra jouw bestelling is geplaatst ontvang je een e-mail ter bevestiging.
  • Wanneer jouw bestelling ons distributiecentrum in Denemarken verlaat, ontvang je een sms-bericht en e-mail met de bevestiging van verzending en de bijbehorende track&trace-codes (s) en jouw factuur.
  • Bij een levering via de vrachtpost ontvang je in de ochtend van de dag van levering van PostNL Extra@Home een e-mail/en of sms met een tijdsindicatie van de levering in een tijdvak van 3 uur.

Onvangst van jouw bestelling

Wanneer je jouw bestelling ontvangt:

  • let er op dat het aantal pakketten overeenkomt met het aantal dat vermeld staat op het leveringsbewijs
  • kijk alle pakketten na op zichtbare schade 

Als het aantal geleverde pakketten minder is dan verwacht, geef dit door aan de bezorger. Iedere tegenstrijdigheid, hoe minimaal ook, dient te worden aangegeven bij onze klantenservice

Wees je ervan bewust dat je als klant tot twee maanden de tijd hebt om een claim in te dienen betreffende missende onderdelen of dozen. We raden aan om direct na ontvangst je gehele order te controleren.

Beschadigde artikelen

Als er pakketten zichtbaar en ernstig beschadigd zijn, raden we aan dat je

  • of de bestelling weigert en op het afleverwijs tekent met ´Geweigerd vanwege schade´
  • of accepteer de bestelling en zorg ervoor dat de bezorger aangeeft op het afleverbewijs dat er schade is aan de order
  • altijd foto´s van de beschadigde pakketten maakt voordat je het artikel uitpakt

Hiermee kunnen we de oorzaak van de schade bepalen en dit soort incidenten in de toekomst voorkomen.

Voor alle gevallen geldt dat je direct contact met onze klantenservice opneemt om het probleem te melden.

6. Retour- en ruilbeleid

Bij JYSK kun je een product gemakkelijk retourneren of ruilen als je van gedachten verandert.

Wij bieden een volledige terugbetaling zonder tijdslimiet voor ongebruikte producten die worden geretourneerd met aankoopbewijs. Dit geldt voor alle producten, ongeacht of ze in een winkel of online zijn gekocht.  

Let op: 

  • Als je geen aankoopbewijs hebt kun je het product ruilen voor een nieuw product of je ontvangt het bedrag op een tegoedkaart. 
  • We bieden een verminderde retourwaarde wanneer het product niet in de originele staat wordt geretourneerd. 
  • Op maat gemaakte artikelen speciaal naar jouw wensen geproduceerd hebben een verminderde waarde wanneer je deze retourneert. 
  • Aanvullende diensten, zoals bezorging op de gewenste locatie in huis, worden niet terugbetaald wanneer de dienst is uitgevoerd.  

De staat van geretourneerde artikelen 

  • Als je een product retourneert dat beschadigd is of gebruikt is op een manier die de waarde ervan aanzienlijk vermindert, behouden we ons het recht voor om een lager bedrag te vergoeden of de terugbetaling te weigeren.  
  • Zorg ervoor dat jouw product zorgvuldig verpakt is, bij voorkeur in de originele verpakking. In dat geval kunnen wij het product opnieuw verkopen en een andere klant blij maken. Als je jouw product retour stuurt, raden we je aan het retourbewijs te bewaren totdat je retourzending is verwerkt. Het ontbreken van de originele verpakking kan ertoe leiden dat JYSK het bedrag van de terugbetaling vermindert. 
  • We bieden 100 dagen slaapgarantie op onze GOLD-matrassen. De 100 dagen slaapgarantie geldt niet voor GOLD-topmatrassen. Lees meer over onze GOLD-matrassen

Bezorgkosten 

  • Als je het product retourneert in een JYSK-winkel of op een andere manier zelf je retourzending regelt, ontvang je de eerder betaalde bezorgkosten van je online bestelling terug.  
  • Als je wilt dat JYSK de retourzending voor je regelt, ontvang je de eerder betaalde bezorgkosten niet terug. Deze zijn gelijk aan de retourkosten die wij maken voor het afhalen van het pakket.  
  • Als je een bestelling retourneert in de winkel die is thuisbezorgd via de lokale bezorgdienst van de winkel, ontvang je de betaalde bezorgkosten niet terug.  
  • Als je niet de gehele online bestelling, maar een gedeelte ervan, retourneert in de winkel ontvang je de eerder betaalde bezorgkosten niet terug.  

Terugbetaling 

De terugbetaling wordt zo snel mogelijk in orde gemaakt en niet later dan 14 dagen nadat wij het retourverzoek hebben ontvangen. JYSK kan de terugbetaling vasthouden totdat we het geretourneerde product hebben ontvangen, of totdat je documentatie hebt ingediend waaruit blijkt dat je het product hebt geretourneerd. Als je geen aankoopbewijs hebt, is de retourwaarde gelijk aan de laagste verkoopprijs van het product in de afgelopen 60 dagen. Je ontvangt het bedrag in dat geval op een tegoedkaart.  

Bestelling annuleren voor ontvangst 

Als je jouw bestelling via JYSK.nl voor ontvangst wilt annuleren, neem je contact op met JYSK Klantenservice. Als je jouw bestelling niet hebt aangenomen, worden er geen extra retourkosten in rekening gebracht.  

Hoe je een product retourneert 

Ons retourbeleid geldt voor zowel producten die zijn gekocht in onze winkel als die online gekocht zijn.  

De snelste en meest gemakkelijke manier om je product te retourneren is in één van onze winkels. Als je jouw product retourneert in een winkel krijg je direct je aankoopbedrag terug, inclusief eventueel betaalde bezorgkosten van een online bestelling. Op deze manier zijn de producten in een betere staat zodat we ze opnieuw kunnen verkopen en een andere klant blij kunnen maken. 

Tegen betaling van transportkosten is het mogelijk om een online besteld product bij je op te halen, mocht dit nodig zijn. Lees meer hierover bij onze Veelgestelde Vragen over het retourneren van een product. Het is ook mogelijk ons herroepingsformulier in te vullen.  

Zie Retour- en ruilbeleid voor B2B-klanten  

7. Claims

We geven op alle artikelen twee jaar garantie, gerekend vanaf het moment van ontvangst.

  • Heeft het product een kwaliteitsprobleem?
  • Ontbreken er onderdelen van jouw bestelling?
  • Is er sprake geweest van transportschade aan jouw bestelling?
  • Heb je andere claimgerelateerde problemen?

Ga naar één van onze winkels en neem jouw kassabon/factuur mee als bewijs van aankoop. Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice. Gebruik dit formulier en voeg een foto toe van de schade/het probleem. Geef ook jouw ordernummer door zodat we je sneller kunnen helpen.

De klacht moet binnen 2 maanden na constatering worden gemeld. 

Als JYSK Nederland de klacht goedkeurt zijn wij verantwoordelijk voor alle kosten met betrekking tot het verstrekken van een vervangend artikel.

Je kunt ook gebruik maken van het Online Despute Resolution (ODR) platform van de Europese Unie voor het indienen van een klacht. Dit is vooral relevant wanneer je een klant bent die niet in Nederland woont, maar in een andere EU lidstaat. Je kunt je klacht dan hier plaatsen. Je kunt hierbij ons e-mailadres klantenservice@jysk.com invullen.

8. Beleid persoonsgegevens

Het doel van dit Privacybeleid is u te informeren over hoe JYSK ('JYSK', 'wij', 'ons') uw persoonsgegevens en uw rechten in dit verband verwerkt.

Voor de hieronder beschreven doeleinden en naleving van de lokale wetgeving inzake gegevensbescherming zijn de volgende JYSK-entiteiten verantwoordelijk:

  • JYSK A/S, Soedalsparken 18, 8220 Brabrand, DENEMARKEN ('JYSK HQ')
  • JYSK Nederland, Meander 601, 6825 ME Arnhem (“JYSK Nederland”)

Als u vragen hebt over het Privacybeleid, neem dan contact op met de klantenservice.

1. Doel, soorten persoonsgegevens en rechtsgrondslag voor de verwerking

Wij verwerken de volgende persoonsgegevens:

DoelSoorten persoonsgegevensRechtsgrondslag
Online aankoop (incl. Click & Collect en leveringen)
  • Naam
  • Bedrijfsnaam en -informatie
  • Factuuradres
  • Afleveradres
  • E-mail
  • IP-adres
  • Telefoonnummer
  • Referentienummer van de order
  • Geselecteerde afleveringswinkel
  • Gebruikers-id
  • Betalingsinformatie

De verwerking is noodzakelijk voor de uitvoering van de overeenkomst met u met betrekking tot winkelen bij JYSK (AVG, artikel 6, lid 1, onder b)).

Ons gerechtvaardigd belang bij de verwerking van de aankoop (AVG, artikel 6, lid 1, onder f)). 

Als we wegens veiligheidsproblemen genoodzaakt zijn om contact op te nemen, dan zullen we de opgegeven contactgegevens gebruiken wegens onze wettelijke verplichting (AVG, Artikel 6(1) (c)) op grond van de Productveiligheidsverordening (VERORDERING (EU) 2023/988, Artikel 35(2)).

Verbeterde conversie en geavanceerde koppeling

In het geval van een aankoop maken we gebruik van verbeterde conversie en geavanceerde matching, waarbij we jouw e-mailadres en/of andere soorten gegevens in een versleuteld formaat delen met Google en Meta. Je kunt hier meer lezen:
Google
Meta/Facebook

  • Verseuteld e-mailadres
  • Versleutelde naam
  • Versleuteld huisadres
  • Verseuteld telefoonnummer
Jouw goedkeuring (GDPR, Artikel 6 (1)(a)).
Het aanmaken en onderhouden van een JYSK-gebruikersaccount op de website
  • Naam
  • Bedrijfsnaam
  • Gebruikers-id
  • Adres
  • E-mail
  • Land
  • Aankoopgeschiedenis
  • Favoriete producten
  • Wachtwoord (versleuteld)
  • Ander afleveradres

De verwerking is noodzakelijk voor de uitvoering van de overeenkomst met u met betrekking tot de toegang tot en het gebruik van het gebruikersaccount (AVG, artikel 6, lid 1, onder b)).

Ons gerechtvaardigd belang om een adequate registratie en administratie van het gebruikersaccount te waarborgen (AVG, artikel 6, lid 1, onder f)). 

Analyse van gebruikersactiviteiten op de website (cookies)
  • IP-adres
  • Gebruikersactiviteiten 
  • Tijdstempels
  • Browserinformatie, met inbegrip van informatie over uw eerdere bezoeken en voorkeuren op de website

Als u toestemming geeft voor het gebruik van cookies, verwerken we persoonsgegevens op basis van ons gerechtvaardigde belang om onze producten en diensten te verbeteren (AVG, artikel 6, lid 1, onder f)).

Raadpleeg ons cookiebeleid voor meer informatie.

Nieuwsbrief
  • Naam
  • E-mail
  • Postcode*
  • Geboortedatum*
  • Browserinformatie, met inbegrip van gebruikersactiviteiten (aanmeldingsgegevens/-bron, e-mailactiviteiten – ontvangen, openen, klikken)
  • Websiteactiviteiten (cookie-id)
    * Optioneel

Uw toestemming (AVG, artikel 6, lid 1, onder a)).

Ons gerechtvaardigde belang om te zorgen voor adequate, relevante en inzichtelijke gepersonaliseerde nieuwsbrieven en de administratie ervan (AVG, artikel 6, lid 1, onder f)).

Terug op voorraad-herinnering
  • E-mail
  • Voorraadartikelen
Uw toestemming (AVG, artikel 6, lid 1, onder a)).
Winkelzoeker
  • Adres
  • Postcode 
  • Informatie over de locatie van uw apparaat
Uw toestemming (AVG, artikel 6, lid 1, onder a)). 
Productreviews op de website
  • Naam
  • E-mail
  • Review
Uw toestemming (AVG, artikel 6, lid 1, onder a)).
Klantenenquête
  • Naam
  • Telefoonnummer
  • E-mail
  • Review
Ons gerechtvaardigd belang om de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren ((AVG, artikel 6, lid 1, onder f)).
Klantenservice en -support
  • Naam
  • Bedrijfsnaam
  • Factuuradres
  • Afleveradres
  • E-mail
  • Postcode
  • Telefoonnummer
  • Gebruikers-id
  • Aankoopgeschiedenis
  • Opnames van telefoongesprekken
  • Communicatiedocumenten
  • Betalingsinformatie

Ons gerechtvaardigde belang om een adequate klantenservice en -support te waarborgen (AVG, artikel 6, lid 1, onder f)).

Uw toestemming voor telefoonopnames (AVG, artikel 6, lid 1, onder a)).

Sociale media
  • Gebruikersnaam/profielnaam
  • Opmerkingen/reacties
  • Profielfoto
  • Communicatiedocumenten
  • Andere activiteiten op sociale media
Ons gerechtvaardigde belang om onze sociale media-accounts  te beheren en om adequate klantenservice en -support te bieden (AVG, artikel 6, lid 1, onder f)).
CCTV
  • Camerabeelden
Ons gerechtvaardigde belang om onze gebouwen, medewerkers en klanten veilig te houden (AVG, artikel 6, lid 1, onder f)).
B2B account
  • Bedrijfinformatie (als het als persoonlijke gegevens wordt beschouwd)
  • Contactpersoon naam
  • Contactpersoon e-mail
  • Contactpersoon telefoonnummer

De verwerking is noodzakelijk voor ons om de overeenkomst met u na te komen met betrekking tot toegang tot en gebruik van het gebruikersaccount (GDPR, Artikel 6, paragraaf 1, letter b).

Ons legitieme belang om te zorgen voor adequate registratie en administratie van de gebruikersaccount (GDPR, Artikel 6(1)(f)).

B2B nieuwsbrief
  • Bedrijfsinformatie (als het als persoonlijke gegevens wordt beschouwd)
  • Contactpersoon naam
  • Contactpersoon e-mail

Uw goedkeuring (GDPR, Artikel 6(1)(a)).

Ons legitieme belang om te zorgen voor voldoende, relevante en inzichtelijke persoonlijke nieuwsbrieven en hun administratie (GDPR, Artikel 6(1)(f)).

2. Aan wie geven we persoonsgegevens door?

We kunnen uw persoonsgegevens delen met personen, zakenpartners van JYSK en autoriteiten die de persoonsgegevens nodig hebben om de hierboven vermelde verwerkingsdoeleinden te vervullen, of aan wie we volgens de toepasselijke wetgeving uw gegevens moeten bekendmaken.

In sommige gevallen gebruiken we externe verwerkers om uw persoonsgegevens namens ons te verwerken, bijvoorbeeld leveranciers van back-up- of cloudoplossingen of van andere IT-systemen die door JYSK worden gebruikt.

Als persoonsgegevens worden overgedragen naar landen buiten de EU/EER, zorgt JYSK voor een adequaat beschermingsniveau door gebruik te maken van modelcontractbepalingen van de EU in de overeenkomsten met de gegevensontvangers, of door ervoor te zorgen dat de ontvangers op zijn minst worden onderworpen aan speciale certificeringsmechanismen of dat het 'veilige' derde landen zijn die zijn goedgekeurd door de Europese Commissie.

U kunt een kopie van de basis voor de overdracht aanvragen door contact op te nemen met JYSK via de bovenstaande contactgegevens.

3. Bewaringstermijn

We bewaren persoonsgegevens zo lang als nodig is om de hierboven beschreven doeleinden te vervullen.

Back-up kopieën die persoonsgegevens over u bevatten, worden routinematig verwijderd door geleidelijke overschrijving en zijn niet op de gebruikelijke manier toegankelijk.

4. Rechten

U kunt te allen tijde om inzage, rectificatie en verwijdering van uw persoonsgegevens verzoeken. Daarnaast kunt u de verwerking van uw persoonsgegevens beperken, bezwaar maken tegen de verwerking ervan en uw recht op openbaarmaking en overdracht van uw persoonsgegevens aan een andere verwerkingsverantwoordelijke uitoefenen (recht op gegevensoverdraagbaarheid).

Als u toestemming hebt gegeven voor de verwerking van uw persoonsgegevens, kunt u deze toestemming te allen tijde intrekken door contact met ons op te nemen. Een dergelijke intrekking heeft echter geen invloed op de verwerking van persoonsgegevens die vóór de intrekking heeft plaatsgevonden.

5. Klachten

U kunt te allen tijde een klacht indienen bij een toezichthoudende autoriteit (bijvoorbeeld het Nederlandse bureau voor gegevensbescherming) over onze verwerking van uw persoonsgegevens.

6. Wijzigingen in het privacybeleid

Dit Privacybeleid kan worden bijgewerkt en gewijzigd, bijvoorbeeld als gevolg van wijzigingen in de wetgeving en praktijken op het gebied van gegevensbescherming. Wij raden u aan om zelf op de hoogte te blijven van eventuele wijzigingen in het Privacybeleid. Sommige wijzigingen worden u rechtstreeks per e-mail meegedeeld en u kunt in bepaalde situaties worden gevraagd om belangrijke wijzigingen te accepteren.

Datum van laatste wijziging van het Privacybeleid:  20/12/2024

9. Als je je aanmeldt voor onze nieuwsbrief

Ten doeleinde om onze nieuwsbrief te verspreiden, verzamelt en verwerkt JYSK A/S, VAT 13590400, de volgende persoonlijke gegevens van jou:

  • E-mailadres
  • Naam
  • Adres (optioneel)
  • Geboortedatum (optioneel)
  • Geslacht (optioneel)

We bewaren jouw informatie in een database op een beschermde server. Alleen de webmaster van JYSK Nederland heeft in samenwerking met een externe partner toegang tot jouw gegevens. We garanderen je dat we jouw e-mailadres niet openbaren of verkopen aan andere bedrijven.

We versturen alleen nieuwsbrieven aan ontvangers die ervoor hebben gekozen zich aan te melden en we gebruiken de zogenaamde ‘double opt-in’ zodat anderen jouw e-mailadres niet kunnen invoeren. Als je een nieuwsbrief ontvangt zonder dat je ons toestemming hebt gegeven, kan het zijn dat iemand die je kent de nieuwsbrief naar je heeft doorgestuurd.

Wanneer je jezelf aanmeldt voor de nieuwsbrief kun je 1-4 wekelijkse nieuwsbrieven per e-mail verwachten.

De nieuwsbrieven bevatten de laatste aanbiedingen, nieuws, folders en catalogi en informatie over lopende acties binnen het complete assortiment van JYSK Nederland. Daarnaast geef je toestemming dat je serviceberichten wilt ontvangen, inclusief herinneringen van een openstaande winkelmand op JYSK.nl, follow-up e-mails na een aankoop van een product op JYSK.nl en e-mails met items van JYSK waarin je interesse hebt getoond.

Je kunt je ieder moment afmelden via de link onderaan in al onze nieuwsbrieven of door contact op te nemen met onze klantenservice. Als je gedurende tenminste 3 maanden geen interesse in onze nieuwsbrieven hebt getoond, behouden wij ons het recht voor om te stoppen met het verzenden van onze nieuwsbrief als gevolg van jouw inactiviteit. Je kunt je natuurlijk altijd opnieuw aanmelden.

JYSK A/S slaat jouw persoonlijke data op tot het moment dat je jouw toestemming intrekt.  

De wettelijke basis voor verwerken van jouw persoonlijke data, is dat jij hiervoor toestemming hebt gegeven aan ons.

10. Cadeaukaarten

Je kunt bij JYSK Nederland cadeaukaarten kopen via JYSK.nl.

Door een cadeaukaart van JYSK Nederland te kopen, accepteer je de voorwaarden voor cadeaukaarten.

Je kunt de cadeaukaart gebruiken als een betaalmethode in het land waar de cadeaukaart is uitgegeven. Je kunt de cadeaukaart gebruiken bij een aankoop in een winkel van JYSK Nederland of via JYSK.nl. De cadeaukaart kun je niet gebruiken om meer cadeaukaarten mee te kopen. Als de waarde van de cadeaukaart de waarde van jouw aankoop niet dekt, betaal je het resterende bedrag bij via één van de geaccepteerde betaalmethodes.

Op JYSK.nl. kunnen cadeaukaarten alleen ingewisseld worden vóór de afronding van jouw bestelling. De waarde van cadeaukaarten kan ook worden gebruikt in één van onze winkels. Er zitten geen belangen op de cadeaukaart.

Als je een bestelling via JYSK.nl betaalt met een cadeaukaart, geven we een nieuwe cadeaukaart uit wanneer de order wordt geannuleerd. Als je gedeeltelijk met een cadeaukaart hebt betaald en het restbedrag via iDEAL of met creditcard, betalen we de corresponderende bedragen terug op de wijze waarop ook is betaald

Als je een bestelling hebt geplaatst in één van onze winkels en hebt betaald met een cadeaukaart, en de order is geannuleerd, geven we of een nieuwe cadeaukaart terug.

De cadeaukaart kan gebruikt worden tijdens betaling zonder identificatie. De cadeaukaart kan geblokkeerd worden, bijvoorbeeld bij verlies of diefstal. JYSK vervangt geen verloren/gestolen cadeaukaarten.

Je kunt JYSK cadeaukaarten aanschaffen tot maximaal € 750. 

Cadeaukaarten zijn tot 5 jaar na aankoop te gebruiken.

11. Sollicitanten

Zodra je een sollicitatie indient bij JYSK is JYSK verantwoordelijk voor de verdere verwerking van de persoonsgegevens die je op deze website invoert en voor de verdere afhandeling van je sollicitatie.

JYSK maakt gebruik van onderstaande privacyverklaring teneinde de privacy van zowel interne als externe sollicitanten via startyourcareer.jysk.nl te waarborgen.

JYSK volgt bij het verzamelen en verwerken van persoonsgegevens van sollicitanten de relevante richtlijnen en voorschriften. Deze privacyverklaring is bedoeld om sollicitanten te informeren over de wijze waarop JYSK de gegevens van de sollicitanten verzamelt en verwerkt en is van toepassing op alle werving- en selectie procedures bij JYSK.

Deze privacy verklaring zal telkens worden aangepast aan de meest recente regelgeving. Kijk dus regelmatig op deze website om op de hoogte te blijven van eventuele aanpassingen. Deze versie is gepubliceerd op 1-5-2018. 

1.1 Het doel van het verzamelen en verwerken

De gegevens die door de sollicitant op het (digitale)sollicitatieformulier en de website worden ingevuld, worden door JYSK uitsluitend verwerkt om te bepalen of de sollicitant in aanmerking komt voor een positie binnen JYSK. De gegevens zullen niet op een andere manier worden gebruikt en/of worden opgeslagen voor andere doeleinden. Teneinde een goede selectie te maken van sollicitanten op de juiste vacatures, bestaat het werving- en selectieproces bij JYSK onder andere uit het vergelijken van de gegevens van de sollicitant met de vacature(s) en de daarbij behorende kwalificaties, het contact opnemen met sollicitanten voor een nadere kennismaking en/of het plannen van een sollicitatiegesprek, eventueel en indien relevant het contact opnemen met opgegeven referenten en/of opleidingsinstituten en het doorgeven van informatie aan sollicitanten over andere vacatures waarvoor de sollicitant in aanmerking zou kunnen komen. Daarnaast kunnen gegevens ook gebruikt worden om testen aan te vragen voor de sollicitant om te bepalen over de geschiktheid voor de functie.

Met "verwerken" van persoonsgegevens wordt bedoeld het verzamelen, vastleggen, ordenen, bewaren, bijwerken, wijzigen, opvragen, raadplegen, gebruiken, verstrekken door middel van doorzending, verspreiding of enige andere vorm van terbeschikkingstelling, samenbrengen, met elkaar in verband brengen, alsmede het afschermen, uitwissen of vernietigen van gegevens in het kader van de werving- en selectieprocedure.

De persoonsgegevens van de sollicitant worden in eerste instantie verzameld door het invullen van het digitale sollicitatieformulier door de sollicitant. Daarna kunnen er eveneens persoonsgegevens worden verzameld door persoonlijk en/of telefonisch contact met de sollicitant, referenten en/of opleidingsinstituten, dan wel nadere schriftelijke informatieverschaffing.

1.2 Welke gegevens worden verzameld?

JYSK verzamelt enkel gegevens die relevant zijn voor de werving- en selectieprocedure. Deze gegevens zijn in ieder geval de naam, voornamen, titulatuur, adres, postcode, woonplaats, contactgegevens (telefoonnummer en e-mail), het geslacht en de geboortedatum van de sollicitant danwel van de ouders, voogden of verzorgers van minderjarige sollicitanten. Verder kunnen relevant zijn de opleiding, gevolgde cursussen, stages en de arbeidsgeschiedenis van de sollicitant. Indien je een CV of motivatiebrief indient, verwerken we alle overige informatie die daarin is opgenomen. Voor bepaalde functies kan een verklaring van goed gedrag worden gevraagd.

Indien dit voor de functie noodzakelijk is, kunnen sollicitanten worden onderworpen aan een medische of psychologische keuring, danwel aan een assessment. In dat geval worden aan de keurende arts, de psycholoog of degene die is belast met het assessment slechts die persoonsgegevens verstrekt die noodzakelijk zijn met het oog op de keuring of het assessment.

JYSK verzamelt en verwerkt geen gevoelige informatie over sollicitanten, bijvoorbeeld gegevens die zien op de godsdienst of levensovertuiging, ras, politieke gezindheid, seksuele leven danwel lidmaatschap van een vakvereniging. Indien wegens bepaalde omstandigheden gevoelige informatie over een sollicitant worden verzameld, bijvoorbeeld in het kader van een voorkeursbeleid, vraagt JYSK hiervoor vooraf schriftelijke toestemming van de sollicitant.

1.3 Met wie worden gegevens gedeeld?

De persoonsgegevens worden slechts verstrekt aan degenen, waaronder begrepen derden, die belast zijn met of leiding geven aan de werving- en selectie activiteiten binnen JYSK of die daarbij noodzakelijkerwijs zijn betrokken. De persoonsgegevens komen binnen op het hoofdkantoor van JYSK. Vanuit de Human Resource afdeling worden deze sollicitaties vervolgens verstuurd naar de desbetreffende vestigingen. JYSK zal geen gegevens verstrekken van sollicitanten aan derde partijen, tenzij zij daartoe wettelijk is verplicht.

1.4 Het bewaren van gegevens

JYSK bewaart de gegevens van sollicitanten tijdens de werving- en selectieprocedure. Na afloop van de procedure, zal JYSK de gegevens bewaren gedurende de tijd waarvoor de sollicitant toestemming heeft gegeven. Tijdens de online werving- en selectieprocedure dient de sollicitant op het sollicitatieformulier aan te geven of JYSK de sollicitant mag benaderen voor toekomstige vacatures. Indien de sollicitant hiervoor toestemming geeft worden de gegevens van de betreffende sollicitant gedurende 6 maanden bewaard. Indien de sollicitant hiervoor geen toestemming geeft, zullen – in het geval een sollicitant wordt afgewezen - de gegevens van de sollicitant vier weken na het afronden van de sollicitatieprocedure worden verwijderd. In het geval een sollicitant wordt aangenomen, dan worden de gegevens bewaard tot het moment dat de sollicitant is ingevoerd in het HR-systeem.

1.5 Beveiliging

Alle gegevens die naar de website startyourcareer.jysk.nl worden verstuurd maken gebruik van encryptie en communicatie met de server via https.

1.6 De rechten van de sollicitant

De sollicitant heeft recht op toegang tot zijn of haar persoonsgegevens die door JYSK wordt bewaard. JYSK maakt de toegang tot gegevens van sollicitanten mogelijk d.m.v. een schriftelijk verzoek daartoe aan het betreffende JYSK waaraan de sollicitatie is gericht. De sollicitant heeft eveneens het recht om JYSK te verzoeken zijn of haar gegevens te beperken, corrigeren, aan te vullen of te verwijden. Onder omstandigheden heb je ook het recht op gegevensoverdraagbaarheid (“data portability”). Dat wil zeggen dat je in bepaalde gevallen JYSK mag vragen om je gegevens beschikbaar te stellen in een gestructureerde, gangbare en machineleesbare vorm. JYSK zal op dit verzoek van de sollicitant ingaan, mits dit relevant is voor de sollicitatieprocedure.

De sollicitant heeft bovendien het recht om een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens. Dit is de toezichthouder die verantwoordelijk is voor het toezicht op de naleving van de regels die gaan over de bescherming van persoonsgegevens.

1.7 Wettelijke grondslag

Deze verwerking is noodzakelijk voor de behartiging van het gerechtvaardigde belang van JYSK. Dat belang bestaat er in dit geval uit om geschikt nieuw personeel te werven voor haar vestigingen.

1.8 Contact en vragen

Stuur al jouw vragen en opmerkingen over deze privacyverklaring naar hrnl@jysk.com. Voor alle andere vragen over het werving- en selectieproces, verwijzen wij u naar de website van https://startyourcareer.jysk.nl en de daarop aangegeven contactgegevens.

12. Voorwaarden bestemd voor aankopen door zakelijke klanten

Deze sectie heeft betrekking op specifieke voorwaarden voor klanten die onze producten voor commercieel gebruik aanschaffen en/of zich als Business to Business-klant hebben geregistreerd. De vereiste voor registratie als Business-to-Business klant is dat u een Nederlands kamer van koophandel nummer heeft.

De offerte en orderbevestiging zijn bedrijfsspecifiek en vertrouwelijk. De offerte / orderbevestiging mag niet aan derden worden doorgegeven, tenzij specifiek overeengekomen met JYSK Corporate Sales.

Garantie

Merk op dat niet al onze producten zijn vervaardigd voor commercieel gebruik, waar hardere slijtage aan producten kan worden verwacht dan bij persoonlijk gebruik. Indien de producten voor commerciële doeleinden worden gebruikt, valt deze aankoop dus niet onder de garantie. Indien u meer specifieke instructies nodig heeft over welke producten wij aanbevelen voor commercieel gebruik, kunt u contact opnemen met JYSK B2B. Vind contactgegevens op JYSK.NL/B2B

Recht van retourzending

Merk op dat het recht op retour nietig is voor commercieel gebruik. Het is daarom niet mogelijk om een aankoop die in een commerciële context is gedaan, in te trekken. Dit is van toepassing zodra je als bedrijf of namens een bedrijf hebt gehandeld.

Klantenkaarten en voorwaarden

U ontvangt van JYSK een klantenkaart: De klantenpas kan gebruikt worden voor korting op producten in de fysieke winkels van JYSK, of rechtstreeks via de B2B afdeling.

Aankopen met de klantenkaart kunnen alleen worden gedaan op vertoon van de klantenkaart.

Prijsgarantie

JYSK termijn prijsgarantie is niet van toepassing op Business-to-Business klanten. Wij streven er naar om u constant scherpe prijzen te geven, maar in speciale gevallen zoals einde seizoen voor Tuinmeubelen geven wij soms extreem lage prijzen wat niet standaard is.

Kredietbeoordeling en kredietmaximum

JYSK voert een kredietbeoordeling van uw bedrijf uit op basis van kredietinformatie van o.a. banken, kredietbureaus en dergelijke.

JYSK kan te allen tijde de kredietlijn weigeren of de bestaande overeenkomst beëindigen en een reeds uitgegeven klantenkaart intrekken, indien de kredietwaardigheid wijzigt. In dat geval kunt u als zakelijke klant nog steeds winkelen, maar zijn alleen contante-, pin- of vooruitbetalingen toegestaan.

Er geldt een kredietlimiet, deze staat, indien van toepassing, vermeld in de voorwaarden van de klant. Voor elke aankoop wordt echter een bedrag in rekening gebracht, ook als dit de vastgestelde kredietlimiet overschrijdt.

Verloren kaarten

Bij verlies van uw kaart dient u zo snel mogelijk contact op te nemen met JYSK B2B.

Aanmaningen en incasso

Als een rekening niet op de aangegeven vervaldatum is betaald, zal JYSK eerst een betalingsherinnering sturen. Als deze herinnering niet wordt betaald, wordt een nieuwe factuur gestuurd inclusief achterstandskosten en vertragingsrente, die wordt berekend volgens de op enig moment geldende bepalingen in de wettelijke rente.

Indien na het versturen van herinneringsbrieven de betaling nog steeds uitblijft, wordt de zaak overgedragen aan de samenwerkende partner van JYSK voor incasso en wordt de overeengekomen klantenkaart zonder nadere aankondiging geblokkeerd.

Aansprakelijkheid

In geen geval is JYSK aansprakelijk voor winstderving, bedrijfsschade of andere indirecte schade.

Gebruik van gegevens

Wij monitoren uw zakelijke profiel, waaronder het transactie- en websitegebruik van het profiel. De monitoring helpt ons een overzicht te krijgen van de bezoeken van het business profiel aan de homepage, zodat wij de homepage voortdurend kunnen optimaliseren en aanpassen aan uw wensen en interesses. De transacties en het websitegebruik van het zakelijke profiel zullen ook worden gebruikt om aanbiedingen beter te personaliseren, en uiteindelijk producten en diensten aan te bieden die beter aansluiten bij de behoeften en wensen van u als klant. Hieronder wordt ook contact met u opgenomen in verband met achtergelaten mandjes. Wij zullen deze informatie met zorg en alleen voor relevante zaken gebruiken en alleen contact met u opnemen met een zinvol doel. Mocht u hierover vragen hebben aarzel dan niet om contact op te nemen met onze Business to Business afdeling.

Wijzigingen van deze voorwaarden

Wij behouden ons het recht voor deze voorwaarden te wijzigen met inachtneming van een opzegtermijn van twee maanden. In het geval van belangrijke wijzigingen, bijvoorbeeld wijzigingen in de bestaande kortingsregeling, zullen deze per e-mail en op onze website worden aangekondigd, waarna de wijziging na twee maanden van kracht wordt.

Contactgegevens

U bent verplicht uw contactgegevens op JYSK.NL up to date te houden en dit geldt ook voor wijzigingen in e-mail, bedrijfsadres of wijziging van telefoonnummer van het bedrijf. Dit is zodat wij de gekochte producten/diensten aan u kunnen leveren, u rekeningen kunnen sturen, u op de hoogte kunnen houden en betalingen van u kunnen ontvangen.

Vracht

JYSK B2B bepaalt de verzendingsmethode op basis van het gewicht en het volume van de producten die u koopt, evenals het leveringsgebied en de service die u wenst. De prijs wordt u bij de bestelling meegedeeld.

BUSINESS TO BUSINESS-nieuwsbrief

Wij slaan jouw gegevens op in een database op een beveiligde server. Alleen de webmaster van JYSK, in samenwerking met een externe zakenpartner, heeft toegang tot jouw gegevens. Wij garanderen dat wij jouw e-mailadres niet bekend zullen maken of verkopen aan andere bedrijven.

Wij sturen alleen nieuwsbrieven naar ontvangers die er zelf voor hebben gekozen zich aan te melden voor de nieuwsbrief, en wij maken gebruik van zogenaamde "double opt-in" zodat anderen jouw e-mailadres niet kunnen gebruiken. Als jij onze nieuwsbrief hebt ontvangen zonder ons toestemming te hebben geven, kan dat zijn omdat iemand die jij kent hem naar jou heeft doorgestuurd.

Het doel is om jou de JYSK nieuwsbrief te sturen. Je kunt 1-4 maandelijkse e-mail nieuwsbrieven van JYSK BUSINESS TO BUSINESS verwachten. De nieuwsbrief bevat Business to Business klantvoordelen, inspiratie, campagnes en nieuws binnen het totale assortiment van JYSK.

Bij registratie ga je verder akkoord met het ontvangen van serviceberichten, follow-up e-mails na aankopen op JYSK.nl en e-mails met producten waarin jij interesse hebt getoond.

Je kunt je afmelden via de link onderaan op al onze Business to Business nieuwsbrieven. Als je problemen ondervindt, kun je ook een e-mail sturen naar klantenservice@jysk.com. Indien je gedurende minimaal 6 maanden geen interesse hebt getoond in onze nieuwsbrieven, behouden wij ons het recht om geen nieuwsbrief meer te sturen. Je kunt je uiteraard ten alle tijde weer aanmelden.

JYSK A/S bewaart jouw persoonlijke gegevens totdat je de toestemming intrekt.

De rechtsgrondslag voor de verwerking van persoonsgegevens is de door jou verstrekte toestemming.

Algemene informatie

U kunt specifiek advies inwinnen door contact op te nemen met de afdeling Business to Business, waar u antwoord kunt krijgen op al uw vragen met betrekking tot deze algemene voorwaarden.