Click & Collect – FAQ

Kan ik ieder artikel op de website reserveren?
Sommige artikelen op de website kunnen alleen online gekocht worden. Deze zijn niet op voorraad in de winkels en kunnen daarom niet gereserveerd worden. Bij deze artikelen wordt duidelijk aangegeven dat het alleen online gekocht kan worden.

Hoe weet ik of een artikel op voorraad is in de winkel?
Zoek het artikel dat je wilt reserveren en klik op “Reserveren en ophalen in de winkel”. Je kunt nu de voorraad zien die beschikbaar is in iedere winkel. 

Moet ik online betalen of in de winkel?
Bij Click & Collect wordt de betaling gedaan in de winkel. Je kunt momenteel alleen met PIN betalen. 

Wanneer kan ik mijn artikelen ophalen?
Je ontvangt een bericht van de winkel zodra jouw Click & Collect-reservering klaar staat. Houd er rekening mee dat tussen het moment van reserveren en afhalen minimaal 4 uur moet zitten.

Wanneer kan ik mijn artikelen ophalen als ik de reservering heb geplaatst buiten de openingstijden van de winkel?
Reserveringen die zijn gemaakt buiten de openingstijden van de winkel, worden verwerkt zodra de winkel open gaat. Wanneer de winkelmedewerker je reservering klaar heeft gezet, ontvang je een bericht.

Waar moet ik mijn artikelen ophalen?
Volg bij het afhalen van je reservering de instructies van de winkelmedewerker.

Wat moet ik meenemen wanneer ik mijn reservering op kom halen?
Om de artikelen op te kunnen halen, moet je jouw reserveringsbevestiging laten zien. Je kunt de bevestiging uitprinten, maar je mag ook de e-mail of het sms bericht op je telefoon laten zien.

Tot wanneer kan ik mijn artikelen op komen halen?
We reserveren jouw artikelen tot de volgende dag, binnen de openingstijden van de winkel. Bijvoorbeeld, wanneer je een artikel reserveert op maandag, kun je het uiterlijk dinsdag voor sluitingstijd ophalen. 

Hoeveel dagen annuleringsrecht heb ik op artikelen die ik gekocht heb met Click & Collect?
Wanneer je een aankoop hebt gedaan met Click & Collect, kun je deze artikelen onbeperkt retourneren. Dat wil zeggen dat we geen termijn hanteren voor het retourneren van aankopen bij JYSK. Vanwege de sluiting van onze winkels, kun je momenteel geen artikelen in de winkel retourneren. Zodra de winkels weer geopend zijn, kan dat wel. 

Kan ik mijn reservering annuleren?
In de e-mail met de reserveringsbevestiging bevindt zich een link waar je op kunt klikken als je besluit de reservering te annuleren.

Is het mogelijk dat een artikel, dat ik gereserveerd heb, toch niet op voorraad is?
Helaas kan het gebeuren dat een artikel dat je gereserveerd hebt, niet op voorraad is in de winkel. In dat geval zal de winkelmedewerker je helpen en een alternatieve oplossing voor je vinden. 

Met wie kan ik contact opnemen als ik een andere vraag heb dan hierboven wordt weergegeven?
Voor alle overige vragen kun je contact opnemen met de klantenservice op 026-3552800.