Klanten aan het woord in een nieuwe campagne vol sterren

28.03.2024

JYSK Favourites

Klantbeoordelingen van JYSK producten zijn het middelpunt van een nieuwe, internationale campagne.

Wat zijn de ervaringen van anderen met een bepaald hotel, een nieuwe telefoon of bank voor in de woonkamer?

Deze vraag is heel normaal voor de hedendaagse klant alvorens een product te kopen of service af te nemen. En vaak vind men met een paar klikken op het internet het antwoord.

Beoordelingen van klanten spelen een centrale rol bij veel bedrijven, zowel bij product ontwikkeling als marketing. En klantbeoordelingen zijn daarom het middelpunt in een nieuwe, breed uitgerolde campagne van de Scandinavische slaap- en woonketen JYSK.

`Mond-tot-mondreclame is nog steeds één van de belangrijkste activators voor klanten wanneer zij besluiten waar ze gaan shoppen. Dus wanneer jouw klanten de tijd en moeite nemen om producten te beoordelen, dan is dit zeer waardevol om te delen met anderen. Vooral als je beloond wordt met zo´n hoge beoordeling´, zegt Frank Christant, Country Manager van JYSK in Nederland.

Meer dan 100.000 klant beoordelingen
JYSK heeft al meer dan 100.000 klant beoordelingen ontvangen voor verschillende producten, van beddengoed tot tuinmeubelen. In totaal, zijn de producten beoordeeld met een gemiddelde van 4.5 van de 5 sterren – met vijf als hoogste score – en dat is de hoofdboodschap van de nieuwe campagne.

`Wanneer je een product voor je woning koopt, wil je een oplossing die bij jouw behoeften past. Door de validatie van onze producten als extra bron van informatie beschikbaar te maken voor onze klanten, wordt het nog gemakkelijker om te shoppen bij JYSK, zowel online als in de winkels´,  zegt Frank Christant.

De campagne, die JYSK Favourites heet, gaat in week 38 in meer dan 1,000 winkels in 18 verschillende landen van start. In connectie met de campagne, presenteert JYSK een breed assortiment van nieuwe producten met in het bijzonder meubelen, decoratieve items en beddengoed.

Feiten over JYSK Favourites

  • JYSK Favourites start in week 38 in meer dan 1,000 winkels in 18 verschillende landen
  • De 18 landen zijn: Denemarken, Noorwegen, Zweden, Finland, Polen, Tsjechië, Hongarije, Nederland, Slowakije, Groot-Brittannië, Slovenië, Kroatië, Bosnië en Herzegovina, Servië, Oekraïne, Bulgarije, Roemenie en Griekenland.
  • De belangrijkste boodschap van de campagne is: "Meer dan 100.000 klanten hebben JYSK beoordeeld met 4.5 van 5 sterren".
  • 4.5 is het gemiddeld aantal sterren van meer dan 100.000 klantbeoordelingen van JYSK producten.
  • De subsite van de campagne is JYSK.nl/JYSK-Favourites. Hier kunnen klanten deelnemen aan winacties door te stemmen op hun favoriete producten, interieurs, woonstijlen, etc.
  • De campagne wordt zowel offline (advertenties, folder, outdoor) als online (nieuwsbrieven, blogs, banner ads, social media) gecommuniceerd.
  • De campagne wordt ook tot leven gebracht in de winkels, waar de producten van de campagne worden gepresenteerd.

Over JYSK
JYSK GROUP is ontstaan in Scandinavië: de eerste winkel is in 1979 in Denemarken geopend. Momenteel heeft de JYSK GROUP meer dan 2,300 winkels en 20,000 medewerkers  in 43 landen. In Duitsland en Oostenrijk, onder de naam Dänisches Bettenlager – en JYSK in de rest van de wereld. De JYSK GROUP streeft ernaar om zich wereldwijd te vestigen en iedereen van een goede aanbieding te voorzien. De eigenaar en oprichter van de JYSK GROUP is Lars Larsen die ook eigenaar is van meubelketens  Bolia.com, IDEmøbler en ILVA – alsmede een aantal andere bedrijven. De jaarlijkse omzet van de LARS LARSEN GROUP bedraagt 3.4 miljard euro.