Mand

Je mand is leeg

Mand

Je mand is leeg

Productvragen

Bij JYSK vindt u alles voor in huis. Als u vragen heeft over onze producten, kunt u bij ons terecht. Als het antwoord op uw vraag hieronder niet vermeld staat, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Algemeen

Antwoord

Voor gedetailleerde informatie over onze producten kun je in onze winkels, op onze website en bij onze medewerkers van de klantenservice terecht. 

Op onze website vind je bij ieder product de productdetails. Om een artikel te vinden typ je de naam of het artikelnummer in de zoekbalk op JYSK.nl. Als je het artikel hebt gevonden, kies je voor ‘Details’ om de specificaties in te zien.  

Uiteraard kun je ook in onze winkels en bij onze klantenservice terecht met jouw productvragen of een deskundig advies. 

Je bereikt onze klantenservice via telefoonnummer 026 355 2800 of via klantenservice@jysk.com. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 - 18.00 uur.

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Antwoord

De voorraad van een artikel kun je raadplegen via onze website. Uiteraard kun je hiervoor ook contact opnemen met onze klantenservice of met één van onze winkels.

Om via JYSK.nl de voorraad van een artikel te raadplegen, volg je de volgende stappen:

- type de naam of het artikelnummer in de zoekbalk op JYSK.nl;
- als je het artikel hebt gevonden, kies je voor ‘Details’;
- kies vervolgens voor ‘Bekijk voorraad’;
- vervolgens kies je van welke winkel je de voorraad wilt raadplegen.

Let op:  sommige artikelen met status 'alleen online' kun je ook bij een winkel bestellen. Dit geldt momenteel voor binnenmeubelen. Overige artikelen waar 'alleen online' bij vermeld staat kun je alleen via onze webshop bestellen. 

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Antwoord

Het is van belang dat je jouw lakens zorgvuldig kiest. Lakens moeten comfortabel zijn om op te liggen, maar ze moeten ook duurzaam zijn, omdat we deze elke nacht vele uren gebruiken. 

JYSK biedt lakens in vele verschillende maten en kleuren. Als je lakens aanschaft, kun je kiezen uit de volgende soorten:

  • Lakens
  • Hoeslakens (katoen, jersey, badstof)
  • Waterproof (hoes)lakens
  • Moltons

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Antwoord

Het is net zo belangrijk om op een goed kussen te slapen als het is om op een goede matras te liggen. Jouw kussen is erg belangrijk voor de kwaliteit van jouw nachtrust en daarom mag je er hoge eisen aan stellen. Het is van belang dat je een kussen kiest dat past bij jouw persoonlijke wensen en voorkeuren.

JYSK biedt een grote selectie aan kussens in alle prijsklassen, zodat we tegemoet kunnen komen aan de behoeften en wensen van jou als klant.  

Lees hier meer over onze kussens.

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Antwoord

De juiste matras kiezen die ervoor zorgt dat je een goede nachtrust hebt is een belangrijke investering die je maakt voor jezelf of voor jouw familie. 

Lees hier meer over onze matrassen.

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Antwoord

Een goede nachtrust is essentieel voor jouw energie en humeur overdag. Jouw keuze voor een dekbed is net zo belangrijk als de keuze van jouw matras. Daarom wijzen wij je graag op de mogelijkheden die er zijn.

JYSK biedt een grote selectie aan dekbedden in alle prijsklassen, zodat we aan de vele verschillende behoeften en wensen van onze klanten kunnen voldoen. 

Lees hier meer over onze dekbedden.

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Antwoord

Meestal duurt het een paar weken voordat je gewend bent aan een nieuw matras. Om zeker te weten dat je een goede aankoop doet, kun je onze GOLD matrassen tot 100 nachten uitproberen. Als je binnen deze 100 nachten niet 100% tevreden bent, ruilen wij het matras graag voor je om.

Als je binnen 100 dagen het matras retour wilt sturen, breng de matras dan samen met de aankoopbon of factuur naar één van onze winkels. Hier kun je direct een andere matras kiezen. Dit is erg gemakkelijk, maar wees je er van bewust dat het matras schoon en in goede staat moet zijn als je deze terug brengt.

Als je geen nieuwe matras wilt ontvangen, ontvang je het aankoopbedrag van het matras terug door middel van een cadeaukaart.

Lees hier meer over onze GOLD matrassen.

Let op: dit geldt niet voor GOLD topmatrassen. 

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Antwoord

Veel van onze artikelen, zoals matrassen, dekbedden, kussens, lakens en handdoeken, zijn verdeeld in de cagetorieen BASIC, PLUS, GOLD en EVERYDAY LOW PRICE. Dit houdt in dat we voor ieder budget een artikel hebben. 
 

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Win een JYSK cadeaukaart t.w.v. €50

Visa Mastercard