Mand

Je mand is leeg

Mand

Je mand is leeg

Bezorging

Wij helpen u graag als u vragen heeft over onze bezorgservice. Als u het antwoord op uw vraag hieronder niet vindt, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Algemeen

Ik heb verkeerde artikelen ontvangen. Wat moet ik doen?

+
Wanneer je per abuis een verkeerd artikel ontvangt, vragen wij je contact op te nemen met ons via onze klantenservice.

JYSK neemt alle kosten met betrekking tot het retourneren van onjuist afgeleverde artikelen voor rekening.

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Ik kan mijn online bestelling niet op de gekozen bezorgdatum ontvangen.

+
Bezorging via PostNL Pakketten
Als je op het moment van bezorgen niet thuis bent, zal de bezorger proberen het pakket bij de buren af te leveren. Als dit niet mogelijk is, ontvang je van de bezorger een bericht met een ‘niet-thuis code’. Je kunt dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar en/of wanneer je het pakket wilt ontvangen. 

Als je geen wijziging aanbrengt, biedt de bezorger het pakket de volgende dag nogmaals aan. Als je dan niet thuis bent, of niet thuis bent bij de tweede bezorgafspraak, wordt het pakket naar het dichtstbijzijnde PostNL-punt gebracht. Je kunt het pakket daar afhalen. 

Bezorging via Extra@Home
Als je niet thuis bent op het moment dat jouw bestelling via Extra@Home wordt geleverd, ontvang je van de PostNL een e-mail met een bezorgkalender. Hier kun je een nieuwe datum voor bezorging aangeven. Na een tweede bezorgpoging gaat de bestelling automatisch retour naar JYSK. 

 

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Kan ik mijn artikelen vanuit een winkel laten bezorgen?

+

Het is mogelijk om bij één van onze winkels een bestelling te plaatsen en deze thuis te laten bezorgen. Onze winkels werken met lokale leveranciers om jouw bestelling te bezorgen. Zodra jouw bestelling binnen is bij de winkel wordt er een bezorgdatum met je afgesproken. 

De prijs van een thuisbezorging is afhankelijk van het aantal kilometers dat je van het filiaal af woont. Je kunt bij de betreffende winkel informeren naar de prijs die voor jouw geldt. 

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Kan ik mijn bezorgdatum wijzigen?

+

PostNL Pakketpost 
De bezorgdatum van leveringen via PostNL Pakketpost kunnen niet worden gewijzigd. Deze worden geleverd binnen 2 tot 4 werkdagen na het plaatsen van een bestelling. 

PostNL Extra@Home
De bezorgdatum van leveringen via PostNL Extra@Home kunnen tot 24 uur voor de oorspronkelijke bezorgdatum gewijzigd worden. Voor een snelle afhandeling van deze wijziging raden wij je aan telefonisch contact met ons op te nemen via telefoonnummer 026 8080 155. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 - 18.00 uur en zaterdag tussen 09.00 - 17.00 uur. 

Als je niet thuis bent op de gekozen bezorgdatum, ontvang je van PostNL Extra@Home een e-mail met een bezorgkalender. Daarmee kies je een nieuwe bezorgdatum.

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Kan ik producten online bestellen en in een winkel afhalen?

+

Online betalen en ophalen in winkel
Je kunt online jouw bestelling plaatsen en bij de bezorgopties kiezen om jouw bestelling bij een winkel te laten bezorgen. Het minimale bestelbedrag is hierbij € 49. Je haalt de bestelling vervolgens op zodra deze voor je klaarstaat. De winkel informeert je hierover. Je betaalt bij deze optie geen verzendkosten.

Zodra je bestelling in de winkel klaarstaat heb je 7 dagen om deze af te halen. Bij het afhalen is het tonen van een geldige legitimatie verplicht. De bestelling wordt niet vanuit de winkelvoorraad klaargezet. Deze bestelling wordt naar de winkel verstuurd vanuit ons distributiecentrum in Denemarken. De winkels ontvangen één keer per week hun vracht met de bijbehorende online bestellingen.


Click&Collect
Als een artikel bij een winkel op voorraad is, is het mogelijk online de gewenste artikelen te reserveren en deze vervolgens af te halen in een winkel. We noemen dit ‘Click & Collect’. Via de knop 'Bekijk beschikbare voorraad' kun je inzien of een artikel op voorraad is. Op onze website kies je het artikel dat je wilt reserveren. Je klikt vervolgens op ‘Klik om in de winkel op te halen’. Daarna kies je de winkel waar je het artikel wil afhalen. Het is niet mogelijk om artikelen met de status 'alleen online' in een winkel te reserveren. 

De reservering geldt vanaf het moment van het plaatsen van de reservering tot en met de volgende dag, tussen de openingstijden van de winkel. Dit betekent dat jouw bestelling opgehaald kan worden tot en met het sluiten van de winkel één dag na het plaatsen van de reservering. Wil je een artikel later ophalen? Neem dan contact op met de betreffende winkel zodat zij de reservering langer vasthouden.  

Zodra jouw bestelling klaarstaat, ontvang je hiervan een bericht via e-mail en/of sms-bericht. 

Het kan voorkomen dat artikelen alleen in onze winkels of juist alleen online te verkrijgen zijn. De beschikbaarheid van een artikel staat bij het artikel aangegeven. Artikelen met de vermelding ‘alleen online’ zijn niet verkrijgbaar via een winkel of bij een winkel te reserveren. Deze kunnen uitsluitend online besteld worden. De uitzondering hierop zijn meubels voor binnen. Deze kunnen wel via een winkel besteld worden. Een bestelling van een 'alleen online' artikel plaats je in de winkel. Bij deze bestellingen is een aanbetaling verplicht.  
Bij het plaatsen van een online bestelling kun je er voor kiezen je gehele bestelling kosteloos af te halen bij een winkel bij jou in de buurt. 

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Waar in Nederland bezorgt JYSK?

+
JYSK levert in heel Nederland. 

Levering op de Waddeneilanden is alleen mogelijk wanneer jouw bestelling met PostNL Pakketten wordt geleverd. 

Grotere bestellingen worden geleverd met PostNL Extra@Home service. Deze bestellingen kunnen niet op onze Waddeneilanden worden geleverd. 

JYSK Nederland levert niet in het buitenland.

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Waar vind ik mijn track&trace-nummer (barcode)?

+
Bezorging via PostNL
Zodra jouw bestelling is verzonden, ontvang je per e-mail een link met jouw track&trace-nummer(s). Met deze code kun je jouw bestelling volgen en raadplegen wanneer het pakket bezorgd wordt.

Bezorging via Extra@Home
Zodra jouw bestelling is verzonden, ontvang je per e-mail een link met jouw track&trace-nummer(s). Je ontvangt in de ochtend van de dag van levering een e-mail en/of sms met daarin de tijdsindicatie van de bezorging. Deze wordt vermeld in tijdsblokken van 3 uur. 

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

+
Pakketpost (kleinere artikelen – bijvoorbeeld dekbedden, handdoeken en beddengoed):
  • Als jouw bestelling wordt geleverd als een kleiner pakket, dan wordt de bestelling geleverd door PostNL Pakketten. De levertijd is 2 tot 4 werkdagen. 
Stukgoed (grote artikelen - bijvoorbeeld boxsprings en meubelen):
  • Als jouw bestelling wordt geleverd als een grote levering, dan wordt de bestelling geleverd door PostNL Extra@Home. Je kiest zelf een bezorgdatum. De eerstvolgende bezorgmogelijkheid is 5 werkdagen na aanschaf. Als een bezorgdatum vol zit wordt automatisch de eerstvolgende weergegeven. 
  • Je ontvangt in de ochtend van de dag van levering een e-mail en/of sms met daarin de tijdsindicatie van de bezorging. Deze wordt vermeld in tijdsblokken van 3 uur.

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Wat zijn de bezorgkosten?

+

Bestelling via de winkel
Onze winkels maken gebruik van lokale leveranciers. Daarom kan het per winkel en gebied verschillen wat de bezorgkosten zijn. Voor meer informatie hierover neem je contact op met de winkel waar je een bestelling wilt plaatsen. Je vindt onze winkels en de contactgegevens via jysk.nl/winkels.

Online bestelling
De minimumprijs voor een bezorging is € 3,99. Ongeacht het aantal artikelen in jouw bestelling en ongeacht de grootte en gewicht, betaal je voor een levering op een werkdag nooit meer dan € 75 aan bezorgkosten voor jouw bestelling. 

PostNL Pakketpost
Kleinere pakketten, zoals bijvoorbeeld handdoeken en beddengoed, worden geleverd door PostNl Pakketten. De bezorgkosten zijn afhankelijk van het gewicht van jouw bestelling en beginnen bij € 3,99.

PostNL Extra@Home
Grote artikelen zoals matrassen en bedden worden geleverd door PostNL Extra@Home. Deze bezorging kost € 40 tot € 55 op werkdagen en € 55 tot € 75 op zaterdagen. De prijs is afhankelijk van de grootte en het gewicht van de totale bestelling. Als jouw bestelling uit een groot aantal pakketten bestaat kan een extra toeslag in rekening gebracht worden. Standaard wordt jouw bestelling tot aan de voordeur bezorgd. 



 

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Welke bezorgmogelijkheden heb ik?

+
  • Via PostNL Pakketpost
  • Via PostNL Extra@Home
  • Afhalen in een winkel 

PostNL Pakketpost
Kleinere artikelen worden geleverd door PostNL Pakketpost. De levertijd is gemiddeld 2 tot 4 werkdagen als een artikel op voorraad is. Je kunt hierbij kiezen voor een thuislevering of je kunt je bestelling laten leveren bij een PostNL-afhaalpunt bij jou in de buurt. Je bestelling haal je in dat laatste geval af op een moment dat het jou uitkomt.
 

PostNL Extra@Home
Grotere artikelen worden geleverd door PostNL Extra@Home. Je kiest zelf een bezorgdatum. Houd hierbij rekening met de leveringstijd van minimaal 5 werkdagen. Als een bezorgdatum vol is wordt automatisch de eerstvolgende mogelijke datum weergegeven.
 
Grote artikelen worden door één of twee medewerkers tot aan de drempel bezorgd. De aflevering vindt standaard plaats tot aan de voordeur, behalve bij etagewoningen zonder lift die hoger zijn dan 4 etages. In etagewoningen zonder lift wordt jouw order tot en met de vierde verdieping naar boven gebracht. Als blijkt dat een artikel niet door het trappengat past, kan de bezorger deze niet verder bezorgen. 

Tegen een extra betaling plaatst de bezorger van Extra@Home jouw bestelling op de gewenste locatie in huis. Deze optie kun je tijdens het bestelproces kiezen. De pakketten worden alleen neergezet. De artikelen worden niet uitgepakt of gemonteerd. Zorg ervoor dat de artikelen alle door deuren en trappen et cetera past. Om veiligheidsredenen mogen bezorgers hun schoenen niet uit doen. Je bent zelf verantwoordelijk voor het beschermen van de vloer. 

Je ontvangt in de ochtend van de dag van levering een e-mail en/of sms met daarin de tijdsindicatie van de bezorging. Deze wordt vermeld in tijdsblokken van 3 uur.

Online betalen en ophalen in winkel
Je kunt online jouw bestelling plaatsen en bij de bezorgopties kiezen om jouw bestelling bij een winkel te laten bezorgen. Het minimale bestelbedrag is hierbij € 50. Je haalt de bestelling vervolgens op zodra deze voor je klaarstaat. De winkel informeert je hierover. Je betaalt bij deze optie geen verzendkosten.

Zodra je bestelling in de winkel klaarstaat heb je 7 dagen om deze af te halen. Bij het afhalen is het tonen van een geldige legitimatie verplicht. De bestelling wordt niet vanuit de winkelvoorraad klaargezet. Deze bestelling wordt naar de winkel verstuurd vanuit ons distributiecentrum in Denemarken. De winkels ontvangen één keer per week hun vracht met de bijbehorende online bestellingen.

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Klantenservice

Openingstijden klantenservice
  • Maandag t/m vrijdag: 09.00-17.00 uur
    (live chat tot 16.45 uur)
  • Op zaterdag bereikbaar via onze live chat: 09.00-16.30 uur
  • Zon- en feestdagen gesloten

 

De openingstijden van onze winkels vind je hier