Antwoord
UPDATE 15 december 2020: Vanwege de huidige coronamaatregelen zijn alle JYSK-winkels gesloten en is het niet mogelijk om gebruik te maken van Online betalen & Ophalen in de winkel en Click & Collect.
Heb je een reservering of bestelling staan bij één van onze winkels, dan word je deze week hierover gebeld door een medewerker uit de winkel. We willen je vragen het bericht vanuit de winkel af te wachten.
Online betalen en ophalen in winkel
Je kunt online jouw bestelling plaatsen en bij de bezorgopties kiezen om jouw bestelling bij een winkel te laten bezorgen. Het minimale bestelbedrag is hierbij € 70. Je haalt de bestelling vervolgens op zodra deze voor je klaarstaat. De winkel informeert je hierover. Je betaalt bij deze optie geen verzendkosten.
Zodra je bestelling in de winkel klaarstaat heb je 7 dagen om deze af te halen. Bij het afhalen is het tonen van een geldige legitimatie verplicht. De bestelling wordt niet vanuit de winkelvoorraad klaargezet. Deze bestelling wordt naar de winkel verstuurd vanuit ons distributiecentrum in Denemarken. De winkels ontvangen één keer per week hun vracht met de bijbehorende online bestellingen.
Click&Collect
Als een artikel bij een winkel op voorraad is, is het mogelijk online de gewenste artikelen te reserveren en deze vervolgens af te halen in een winkel. We noemen dit ‘Click & Collect’. Via de knop 'Bekijk beschikbare voorraad' kun je inzien of een artikel op voorraad is. Op onze website kies je het artikel dat je wilt reserveren. Je klikt vervolgens op ‘Klik om in de winkel op te halen’. Daarna kies je de winkel waar je het artikel wil afhalen. Het is niet mogelijk om artikelen met de status 'alleen online' in een winkel te reserveren.
De reservering geldt vanaf het moment van het plaatsen van de reservering tot en met de volgende dag, tussen de openingstijden van de winkel. Dit betekent dat jouw bestelling opgehaald kan worden tot en met het sluiten van de winkel één dag na het plaatsen van de reservering. Wil je een artikel later ophalen? Neem dan contact op met de betreffende winkel zodat zij de reservering langer vasthouden.
Zodra jouw bestelling klaarstaat, ontvang je hiervan een bericht via e-mail en/of sms-bericht.
Het kan voorkomen dat artikelen alleen in onze winkels of juist alleen online te verkrijgen zijn. De beschikbaarheid van een artikel staat bij het artikel aangegeven. Artikelen met de vermelding ‘alleen online’ zijn niet verkrijgbaar via een winkel of bij een winkel te reserveren. Deze kunnen uitsluitend online besteld worden. De uitzondering hierop zijn meubels voor binnen. Deze kunnen wel via een winkel besteld worden. Een bestelling van een 'alleen online' artikel plaats je in de winkel. Bij deze bestellingen is een aanbetaling verplicht.
Bij het plaatsen van een online bestelling kun je er voor kiezen je gehele bestelling kosteloos af te halen bij een winkel bij jou in de buurt.
Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.