Vragen over jouw bestelling

Wij helpen u graag met al uw vragen over uw bestelling, betaalmogelijkheden, Click & Collect en het annuleren of wijzigen van een bestelling. Als u hieronder het antwoord op uw vraag niet vindt, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Bestelling wijzigen of annuleren

Antwoord

Heb je een bestelling geplaatst in één van onze winkels, dan kun je het beste contact opnemen met de betreffende winkel. Via jysk.nl/winkels vind je alle contactgegevens van onze winkels. Een medewerker helpt je verder met het wijzigen van jouw bestelling. 

Als je een bestelling hebt geplaatst via www.jysk.nl dan kun je contact opnemen met de JYSK klantenservice via telefoonnummer 026 355 2800 of via klantenservice@jysk.com. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00- 18.00 uur. 

  • Het is helaas niet mogelijk om een artikel toe te voegen aan jouw online bestelling. Je kunt wel een nieuwe bestelling plaatsen. Ook is het mogelijk een eerdere bestelling te annuleren. Je neemt hiervoor contact op met de JYSK klantenservice via telefoonnummer 026 355 2800 of via klantenservice@jysk.com. Een medewerker van onze klantenservice kan de eerdere bestelling annuleren zodat je een nieuwe bestelling kunt plaatsen. 
  • In sommige gevallen is het mogelijk om één of meerdere items van een bestelling te annuleren. Dit is afhankelijk van de status van de bestelling. 
  • Het is mogelijk om een volledige bestelling te annuleren. Dit is mede-afhankelijk van de status van de bestelling. 
  • Als je jouw bestelling wilt wijzigen, neem dan contact op met de JYSK klantenservice via telefoonnummer 026 355 2800 of via klantenservice@jysk.com. 

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Antwoord

Als je een bestelling hebt geplaatst bij één van onze winkels, neem dan contact op me de betreffende winkel. Via jysk.nl/winkels vind je alle contactgegevens van onze winkels. De medewerker van de winkel helpt je verder met het annuleren van de bestelling.

Als je een bestelling hebt geplaatst via onze webshop, neem dan contact op met de JYSK klantenservice via telefoonnummer 026 355 2800 of via klantenservice@jysk.com. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 - 18.00 uur. Het is afhankelijk van de status van de bestelling of deze nog geannuleerd kan worden. 

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Antwoord

Als je geen factuur hebt ontvangen is het mogelijk dat de e-mail is geïdentificeerd als SPAM (ongewenste post) door uw spamfilter. Wij raden je aan om de berichten in ‘Ongewenste post’ of ‘Spam’ te controleren.

Als de e-mail met de factuur bij jouw ‘Ongewenste post’ terecht is gekomen, kun je aangeven dat e-mails van JYSK geen ongewenste post of spam is. Door dit aan te geven komen orderbevestigingen in de toekomst direct in jouw inbox terecht.

Zit jouw factuur ook niet bij de ongewenste post, neem dan contact met ons op via telefoonnummer 026 355 2800 of via klantenservice@jysk.com. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00-18.00 uur.

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Antwoord

Als je geen bevestiging hebt ontvangen van jouw bestelling is het mogelijk dat de email is geïdentificeerd als SPAM (ongewenste post) door uw spamfilter. Wij raden je aan om de berichten in ‘Ongewenste post’ of ‘Spam’ te controleren.

Als de bevestigingse-mail bij jouw ‘Ongewenste post’ terecht is gekomen, kun je aangeven dat e-mails van JYSK geen ongewenste post of spam is. Door dit aan te geven komen orderbevestigingen in de toekomst direct in jouw inbox terecht.

Zit jouw orderbevestiging ook niet in uw spam/ongewenste post, neem dan contact met ons op via telefoonnummer 026 355 2800 of via klantenservice@jysk.com. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00-18.00 uur.

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Antwoord

Als je jouw bestelling wilt annuleren voordat je deze hebt ontvangen, neem je contact op met onze klantenservice. Afhankelijk van de status van de bestelling kan een medewerker deze annuleren.

Zodra wij de artikelen retour hebben ontvangen, ontvang je het aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug op jouw bankrekening.

Je kunt ook jouw bestelling  op het moment van afleveren weigeren. De bezorger neemt de bestelling kosteloos weer mee en deze wordt retour naar JYSK gestuurd. Vervolgens neem je contact op met onze klantenservice om jouw bestelling te laten annuleren.

Je bereikt onze klantenservice via telefoonnummer 026 355 2800 of via klantenservice@jysk.com. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00- 18.00 uur.

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Antwoord

JYSK levert artikelen maximaal 30 dagen na het tijdstip van aanschaf.

Pakketpost (kleinere artikelen – bijvoorbeeld dekbedden, handdoeken en beddengoed):

  • Als jouw bestelling wordt geleverd als een kleiner pakket, dan wordt de bestelling geleverd door PostNL Pakketten. De levertijd is gemiddeld 4 tot 4 werkdagen. 
Stukgoed (grote artikelen - bijvoorbeeld springmatrassen, bedden en meubelen):
  • Als jouw bestelling wordt geleverd als een grote levering, dan wordt de bestelling  geleverd door PostNL Extra@Home. Je kiest zelf een bezorgdatum. De eerstvolgende bezorgmogelijkheid is 5 werkdagen na aanschaf. 
  • Je ontvangt de avond voor de bezorging een email en/of sms-bericht met daarin een tijdsindicatie van de bezorging. Dit gaat in tijdsblokken van 3 uur.

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Bestelling reserveren - Click & Collect

Antwoord

Jouw reservering geldt vanaf het moment van het plaatsen van jouw reservering tot en met de volgende dag, tussen de openingstijden van de winkel. Dit betekent dat jouw bestelling opgehaald kan worden tot en met het sluiten van de winkel één dag na het plaatsen van de reservering.

Zodra jouw bestelling klaarstaat, ontvang je hiervan een bericht via e-mail en/of via een sms-bericht.

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Antwoord

Als de winkel niet binnen 2 uur na het plaatsen van jouw reservering contact met je opneemt, raden wij je aan contact op te nemen met de desbetreffende winkel. Een medewerker van de winkel kan controleren of de bestelling voor je klaarstaat. 

Alle contactgegevens van onze winkels vind je via jysk.nl/winkels

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Betaling

Antwoord

Onze cadeaukaarten kun je in al onze winkels en in onze webshop besteden. Het bedrag dat op de cadeaukaart staat hoeft niet in één keer opgebruikt te worden. Als je een aankoop die betaalt is met een cadeaukaart retourneert, ontvang je het bedrag opnieuw op een cadeaukaart terug van ons. 

Een winkel bij jou in de buurt vind je via jysk.nl/winkels

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Antwoord

De JYSK prijsgarantie betekent dat als het door jou gekochte product binnen 30 dagen goedkoper in de winkels of online te koop is, je van ons het verschil in prijs terug ontvangt in de vorm van een JYSK cadeaukaart.

Bij een aankoop via één van onze winkels ga je met jouw kassabon terug naar de winkel. De medewerker in de winkel maakt de cadeaukaart voor je in orde. Bij een online bestelling neem je hiervoor contact met ons op via telefoonnummer 026 355 2800 of klantenservice@jysk.com zodat wij de cadeaukaart kunnen toesturen. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00-18.00 uur en op zaterdag tussen 09.00-17.00 uur.

De prijsgarantie geldt voor prijswijzigingen binnen 30 dagen na de dag van aankoop. 

Onze prijsgarantie geldt niet voor: de uitverkoop van seizoensartikelen zoals kerstartikelen en tuinmeubelen, de verkoop van showmodellen en uitlopende artikelen.

De cadeaukaart kun je in onze winkels en via onze webshop besteden. De cadeaukaart is tot 5 jaar na uitgifte te gebruiken. 

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Antwoord

Bestellingen op onze website kun je betalen via:

- iDEAL (internetbankieren)
- Nederlandse creditcard

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Antwoord

Betaling via iDEAL
Het aankoopbedrag wordt direct van jouw betaalrekening afgeschreven. 

Betaling via creditcard
Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, reserveren wij het aankoopbedrag op de rekening. Zodra jouw bestelling is verzonden, wordt het aankoopbedrag van de rekening afgeschreven.

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.

Antwoord

Helaas is het niet mogelijk om jouw VVV-bonnen bij ons in te leveren. 

Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.