Antwoord
Heb je een bestelling geplaatst in één van onze winkels, dan kun je het beste contact opnemen met de betreffende winkel. Via jysk.nl/winkels vind je alle contactgegevens van onze winkels. Een medewerker helpt je verder met het wijzigen van jouw bestelling.
Als je een bestelling hebt geplaatst via www.jysk.nl dan kun je contact opnemen met de JYSK klantenservice via telefoonnummer 026 355 2800 of via klantenservice@jysk.com. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00- 18.00 uur.
- Het is helaas niet mogelijk om een artikel toe te voegen aan jouw online bestelling. Je kunt wel een nieuwe bestelling plaatsen. Ook is het mogelijk een eerdere bestelling te annuleren. Je neemt hiervoor contact op met de JYSK klantenservice via telefoonnummer 026 355 2800 of via klantenservice@jysk.com. Een medewerker van onze klantenservice kan de eerdere bestelling annuleren zodat je een nieuwe bestelling kunt plaatsen.
- In sommige gevallen is het mogelijk om één of meerdere items van een bestelling te annuleren. Dit is afhankelijk van de status van de bestelling.
- Het is mogelijk om een volledige bestelling te annuleren. Dit is mede-afhankelijk van de status van de bestelling.
- Als je jouw bestelling wilt wijzigen, neem dan contact op met de JYSK klantenservice via telefoonnummer 026 355 2800 of via klantenservice@jysk.com.
Is uw vraag niet beantwoord? E-mail onze klantenservice.