Mand

Je mand is leeg

Mand

Je mand is leeg

Coronavirus FAQ

Lees hier hoe JYSK omgaat met de corona situatie

Laatste update: 28 april 2021, 11:45

Wat is de actuele situatie?

Vanaf woensdag 28 april zijn onze winkels weer geopend. Je hoeft geen afspraak meer te maken om te komen winkelen. Uiteraard vragen we je om je tijdens het shoppen te houden aan de corona-maatregelen. Het is ook mogelijk om je Click & Collect-reservering en online bestelling in de winkel af te halen zonder afspraak. 

Let op: Vanwege het grote aantal bestellingen op JYSK.nl is de levertijd van online bestellingen momenteel langer dan je van ons gewend bent. Onze excuses voor het ongemak. Zodra jouw bestelling geleverd gaat worden, ontvang je een bericht van PostNL. 

    Wat zijn de richtlijnen bij een bezoek aan de JYSK-winkel?

    • Kom zoveel mogelijk alleen shoppen. 
    • Draag altijd een mondkapje als je onze winkel bezoekt.
    • Houdt 1,5 meter afstand.

    Kan ik een Click & Collect-reservering maken?

    Ja, dat kan. Je kunt een Click & Collect-reservering maken via JYSK.nl en je bestelling afhalen in de winkel. 

    • Kies het artikel van jouw keuze op JYSK.nl en kies "Klik om in de winkel af te halen".
    • Selecteer de dichtstbijzijnde JYSK-winkel en reserveer het artikel.
    • De bestelling wordt vanuit de winkelvoorraad klaargezet.
    • Je kunt je Click & Collect-reservering alleen met PIN betalen. 
    • Houd je bij het afhalen aan de regels van het RIVM. Kom alleen en houd afstand.

    Wil je jouw Click & Collect bestelling annuleren? Klik dan op de link in de bevestigingsmail die je direct na het plaatsten van je bestelling hebt ontvangen.
     

    Kan ik mijn online bestelling in de winkel ophalen?

    Ja, dat kan. Het is mogelijk om online bestellingen in de winkel op te halen.

    • Kies het artikel van jouw keuze op JYSK.nl
    • Reken af en kies voor de optie ‘Ophalen in de winkel’.
    • Gratis levering in de winkel bij bestellingen vanaf € 250.
    • De bestelling wordt vanuit ons distributiecentrum in Denemarken naar de winkel verstuurd.
    • De levertijd is 4 tot 15 werkdagen. 
    • Zodra jouw bestelling in de winkel is aangekomen, ontvang je een bericht.
    • Houd je bij het afhalen aan de regels van het RIVM. Kom alleen en houd afstand
       

    Vind een JYSK-winkel

    Kan ik artikelen ruilen of retourneren in de JYSK-winkel?

    Het is mogelijk om artikelen te ruilen en retourneren in de JYSK-winkel. Je hoeft hier niet langer een winkelafspraak voor te maken. 

    Kan ik nog op JYSK.nl shoppen?

    Ja, je kunt op JYSK.nl shoppen. 

    Wat is momenteel de levertijd?

    Let op: Op dit moment is het erg druk. Hierdoor kan de levering van jouw bestelling vertraging oplopen. We raden je aan het bericht van PostNL af te wachten. 

    De levertijd van PostNL Pakketten is gemiddeld 3 tot 7 werkdagen

    De levertijd van Extra@Home is afhankelijk van de bezorgdatum die je zelf kiest in het bestelproces. Vanwege het grote aantal bestellingen op JYSK.nl en de drukte bij Extra@Home, is de levertijd momenteel langer dan je van ons gewend bent.

    De levertijd van online bestellingen die je wilt laten bezorgen in de winkel is 4 tot 15 werkdagen

    Welke bezorgmogelijkheden zijn er?

    De bestellingen van JYSK worden bezorgd door PostNL. Zodra jouw pakket ons magazijn in Denemarken verlaat, ontvang je per e-mail de factuur en je track&trace-code, die begint met 3S.

    PostNL Pakketten
    Zodra jouw bestelling is ontvangen door PostNL, wordt er een bezorgmoment toegekend. Vanwege de grote drukte bij PostNL kunnen er enkele dagen zitten tussen de aanmelding van jouw pakket en de ontvangst ervan door PostNL. Je kunt ervoor kiezen om jouw pakket thuis te laten bezorgen of af te halen bij een PostNL-afhaallocatie. 

    Extra@Home - PostNL
    Grote bestellingen worden bezorgd door Extra@Home op de bezorgdatum die jij zelf hebt gekozen in het bestelproces op onze website. De avond voor de bezorging of in de vroege ochtend op de dag van de bezorging, ontvang je een SMS-bericht met een tijdvak van 3 uur waarbinnen Extra@Home komt leveren. 

    Hoe kan ik de JYSK-klantenservice bereiken?

    • Telefonisch contact: maandag en dinsdag van 09:00-16:00, woensdag van 09:00 - 13:00 en donderdag t/m zaterdag van 09:00 - 16:00
    • Contact via e-mail: klantenservice@jysk.com 
    • Social Media: maandag t/m vrijdag van 09:00 - 16:00 en zaterdag van 09:00 - 16:00
    • Chat: Via onze website kun je met een medewerker van de klantenservice chatten. Als de Chat beschikbaar is, kleurt deze blauw. Wanneer de Chat grijs kleurt, zijn alle medewerkers bezet en moet je wachten tot een medewerker beschikbaar is. 

    Op dit moment ontvangen wij extra veel online bestellingen. De levertijd en antwoordtijd van onze klantenservice zijn langer dan je van ons gewend bent. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat je kunt ervaren en danken je voor je geduld.

    Meest gestelde vragen