Mand

Je mand is leeg

Mand

Je mand is leeg

Coronavirus FAQ

Lees hier hoe JYSK omgaat met de corona situatie

Laatste update: 8 maart 2021, 09:00

Wat is de actuele situatie in Nederland?

Op maandag 14 december 2020 heeft de Nederlandse regering besloten dat alle niet-essentiële winkels moeten sluiten. Dit betekent dat de JYSK-winkels vanaf dinsdag 15 december 2020 gesloten zijn. Wel is het sinds woensdag 10 februari mogelijk om Click & Collect-reserveringen en online bestellingen af te halen in de winkel. Vanaf woensdag 3 maart is het mogelijk om op afspraak te winkelen in de JYSK-winkel. Dit kan alleen na het maken van een telefonische afspraak.

Vind een JYSK-winkel

    Wat zijn de richtlijnen bij een bezoek aan de JYSK-winkel?

    • Maak telefonisch een afspraak voor een winkelbezoek. Er moet minimaal 4 uur tussen het moment van afspreken en de daadwerkelijke afspraak zitten.
    • Kom naar de JYSK-winkel op het tijdstip dat je met de winkelmedewerker hebt afgesproken.
    • Meld je aan de voorzijde van de winkel.
    • Draag altijd een mondkapje als je onze winkel bezoekt.
    • Houdt 1,5 meter afstand.
    • Respecteer het tijdvak dat je met de winkelmedewerker hebt afgesproken, zodat de klanten die na jou komen, op tijd aan hun shopsessie kunnen beginnen.

    Kan ik een Click & Collect-reservering maken?

    Ja, dat kan. Vanaf maandag 8 februari kun je een Click & Collect-reservering maken via JYSK.nl. Deze reservering kan vanaf woensdag 10 februari opgehaald worden. Vanwege de huidige maatregelen verloopt het Click & Collect proces anders dan normaal. 

    • Kies het artikel van jouw keuze op JYSK.nl en kies "Klik om in de winkel af te halen".
    • Selecteer de dichtstbijzijnde JYSK-winkel en reserveer het artikel.
    • De bestelling wordt vanuit de winkelvoorraad klaargezet.
    • Een medewerker van de winkel neemt binnen 2 uur, binnen winkelopeningstijden, contact met je op voor het maken van een afhaalafspraak.
    • Het afhalen van een Click & Collect-reservering kan 4 uur na het bestelmoment. 
    • Je kunt je Click & Collect-reservering alleen met PIN betalen. 
    • Houd je bij het afhalen aan de regels van het RIVM. Kom alleen en houd afstand.

    Wil je jouw Click & Collect bestelling annuleren? Klik dan op de link in de bevestigingsmail die je direct na het plaatsten van je bestelling hebt ontvangen.
     

    Kan ik mijn online bestelling in de winkel ophalen?

    Ja, dat kan. Vanaf woensdag 10 februari is het mogelijk om online bestellingen in de winkel op te halen.

    • Kies het artikel van jouw keuze op JYSK.nl
    • Reken af en kies voor de optie ‘Ophalen in de winkel’.
    • De bestelling wordt vanuit ons distributiecentrum in Denemarken naar de winkel verstuurd.
    • De gemiddelde levertijd is 4 tot 8 werkdagen.
    • Gratis levering in de winkel bij bestellingen vanaf €100
    • Een medewerker van de winkel neemt, zodra jouw bestelling binnen is, contact met je op voor het maken van een afhaalafspraak.
    • Houd je bij het afhalen aan de regels van het RIVM. Kom alleen en houd afstand
       

    Vind een JYSK-winkel

    Kan ik artikelen ruilen of retourneren in de JYSK-winkel?

    Vanaf woensdag 3 maart is het mogelijk om artikelen te ruilen en retourneren in de JYSK-winkel. Dit kan echter alleen als je een telefonische afspraak hebt gemaakt met de winkel.  

    Kan ik nog op JYSK.nl shoppen?

    Ja, je kunt op JYSK.nl shoppen. 

    Welke bezorgmogelijkheden zijn er?

    De bestellingen van JYSK worden bezorgd door PostNL. Zodra jouw pakket ons magazijn in Denemarken verlaat, ontvang je per e-mail de factuur en je track&trace-code, die begint met 3S.

    PostNL Pakketten
    Zodra jouw bestelling is ontvangen door PostNL, wordt er een bezorgmoment toegekend. Vanwege de grote drukte bij PostNL kunnen er enkele dagen zitten tussen de aanmelding van jouw pakket en de ontvangst ervan door PostNL. Je kunt ervoor kiezen om jouw pakket thuis te laten bezorgen of af te halen bij een PostNL-afhaallocatie. 

    Extra@Home - PostNL
    Grote bestellingen worden bezorgd door Extra@Home op de bezorgdatum die jij zelf hebt gekozen in het bestelproces op onze website. De avond voor de bezorging of in de vroege ochtend op de dag van de bezorging, ontvang je een SMS-bericht met een tijdvak van 3 uur waarbinnen Extra@Home komt leveren. 

    Wat is momenteel de levertijd?

    De levertijd van PostNL Pakketten is gemiddeld 2 tot 4 werkdagen. 

    De levertijd van Extra@Home is afhankelijk van de bezorgdatum die je zelf kiest in het bestelproces. Vanwege het grote aantal bestellingen op JYSK.nl en de drukte bij Extra@Home, is de levertijd momenteel langer dan je van ons gewend bent.

    Hoe kan ik de JYSK-klantenservice bereiken?

    • Telefonisch contact: maandag t/m vrijdag van 09:00-16:00 en op zaterdag van 09:00 - 16:00
    • Contact via e-mail: klantenservice@jysk.com 
    • Social Media: maandag t/m vrijdag van 09:00 - 16:00 en zaterdag van 09:00 - 16:00
    • Chat: Via onze website kun je met een medewerker van de klantenservice chatten. Als de Chat beschikbaar is, kleurt deze blauw. Wanneer de Chat grijs kleurt, zijn alle medewerkers bezet en moet je wachten tot een medewerker beschikbaar is. 

    Op dit moment ontvangen wij extra veel online bestellingen. De levertijd en antwoordtijd van onze klantenservice zijn langer dan je van ons gewend bent. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat je kunt ervaren en danken je voor je geduld.

    Meest gestelde vragen