Mand

Je mand is leeg

SLAAPWEEK | 20-50% KORTING OP BOXSPRINGS, MATRASSEN, DEKBEDDEN EN HOOFDKUSSENS
Op JYSK.nl staan we 24/7 voor je klaar. Houd rekening met langere levertijden.

Vragen over je winkelbestelling of Click & Collect-bestelling?

Meer informatie

Coronavirus FAQ

Lees hier hoe JYSK omgaat met de corona situatie

Laatste update: 13 januari, 09:00

Wat is de actuele situatie in Nederland?

Op maandag 14 december 2020 heeft de Nederlandse regering besloten dat alle niet-essentiële winkels moeten sluiten. Dit betekent dat de JYSK-winkels vanaf dinsdag 15 december 2020 gesloten zijn. Op 12 januari is tijdens de persconferentie bekend gemaakt dat de lockdown met drie weken wordt verlengd. Dat betekent dat de winkels in ieder geval gesloten zijn tot en met dinsdag 9 februari 2021
 

Kan ik nog op JYSK.nl shoppen?

Ja, je kunt op JYSK.nl shoppen. 

Welke bezorgmogelijkheden zijn er?

Momenteel worden de bestellingen van JYSK bezorgd door PostNL en GLS. Zodra jouw pakket ons magazijn in Denemarken verlaat, ontvang je per e-mail de factuur en je track&trace-code. Begint deze met 3S, dan wordt je pakket bezorgd door PostNL. Bestaat jouw track&trace-code uit alleen een reeks getallen, dan is GLS de vervoerder van jouw pakket.

PostNL Pakketten
Zodra jouw bestelling is ontvangen door PostNL, wordt er een bezorgmoment toegekend. Vanwege de grote drukte bij PostNL kunnen er enkele dagen zitten tussen de aanmelding van jouw pakket en de ontvangst ervan door PostNL.

Het is helaas niet meer mogelijk om jouw pakket bij een PostNL-punt te laten bezorgen.

  • Veel winkels met een PostNL-afhaalpunt hebben besloten om hun vestiging te sluiten. Dit betekent dat er geen pakketten kunnen worden afgehaald of geretourneerd. PostNL zal alle pakketten die op een gesloten locatie liggen afhalen en naar de dichtstbijzijnde geopende PostNL-locatie brengen. Hetzelfde geldt voor pakketten die onderweg zijn. Helaas kan dit betekenen dat een pakket op een pakketpunt verder weg afgehaald kan worden.
  • Helaas kunnen wij de bestellingen die naar een pakketpunt gaan niet omzetten naar een thuislevering. Onze excuses hiervoor. Als een pakket niet wordt afgehaald, wordt deze retour gestuurd. Dan kunnen wij uiteraard de terugbetaling voor je in orde maken. Om de door jou gewenste artikelen toch thuis te ontvangen, vragen wij je om een nieuwe bestelling te plaatsen en te kiezen voor thuisbezorging.

GLS
Zodra jouw pakket is ontvangen door GLS Denemarken, krijg je een bericht van GLS over jouw pakket. Op de dag van de bezorging ontvang je opnieuw een notificatie per e-mail of sms over de bezorging op dezelfde dag.

Extra@Home - PostNL
Grote bestellingen worden bezorgd door Extra@Home op de bezorgdatum die jij zelf hebt gekozen in het bestelproces op onze website. De avond voor de bezorging of in de vroege ochtend op de dag van de bezorging, ontvang je een SMS-bericht met een tijdvak van 3 uur waarbinnen Extra@Home komt leveren. 

Wat is momenteel de levertijd?

  • De levertijd van PostNL Pakketten en GLS is gemiddeld 10 tot 14 werkdagen. Het is momenteel erg druk bij de vervoerders, dus de kans is aanwezig dat je langer op jouw bestelling moet wachten.
     
  • De levertijd van Extra@Home is afhankelijk van de bezorgdatum die je zelf kiest in het bestelproces. Vanwege het grote aantal bestellingen op JYSK.nl en de drukte bij Extra@Home, is de levertijd momenteel langer dan je van ons gewend bent.


Kan ik mijn online bestelling, die ik in de JYSK-winkel heb laten bezorgen, alsnog thuis laten bezorgen?

Ja dat kan. Een online bestelling die al betaalt is én al in de winkel aanwezig is, kan in overleg met de winkel, vanuit de winkel thuisbezorgd worden. Dit is toegestaan binnen de huidige maatregelen. Hier zijn de standaard bezorgkosten van PostNL aan verbonden. De betreffende winkel kan deze voor je berekenen. Neem hiervoor contact op met de winkel waar jouw bestelling geleverd is. Klik hier voor het winkeloverzicht. 

Kan ik artikelen met de status "alleen winkel" via JYSK.nl bestellen?

Artikelen met de status ‘alleen winkel’ kunnen helaas niet via de website besteld worden. Vanwege de sluiting van onze winkel, is het niet mogelijk om deze artikelen te kopen en af te halen of te laten bezorgen. Je kunt wel contact opnemen met de betreffende winkel om te vragen of het artikel beschikbaar is en voor jou gereserveerd kan worden. Zodra de winkels weer geopend zijn, kun je deze dan afhalen. Klik hier voor het winkeloverzicht.
 

Zijn er nog andere manieren om bij JYSK te winkelen?

Nee, op het moment kun je alleen op JYSK.nl winkelen.
Helaas is het niet mogelijk om gebruik te maken van de opties Click & Collect en Online bestellen & Ophalen in de winkel. 


Hoe kan ik de JYSK-klantenservice bereiken?

  • Telefonisch contact: maandag t/m vrijdag van 09:00-18:00 en op zaterdag van 09:00 - 17:00
  • Contact via e-mail: klantenservice@jysk.com 
  • Social Media: maandag t/m vrijdag van 09:00 - 18:00 en zaterdag van 09:00 - 17:00
  • Chat: Via onze website kun je met een medewerker van de klantenservice chatten. Als de Chat beschikbaar is, kleurt deze blauw. Wanneer de Chat grijs kleurt, zijn alle medewerkers bezet en moet je wachten tot een medewerker beschikbaar is. 

Op dit moment ontvangen wij extra veel online bestellingen. De levertijd en antwoordtijd van onze klantenservice zijn langer dan je van ons gewend bent. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat je kunt ervaren en danken je voor je geduld.

Meest gestelde vragen