Mand

Je mand is leeg

Mand

Je mand is leeg

Coronavirus FAQ

Lees hier hoe JYSK omgaat met de corona situatie

Laatste update: 26 juli 2021, 10:15

Wat is de actuele situatie?

Onze winkels zijn geopend en je kunt zonder afspraak komen winkelen. Het is ook mogelijk om je Click & Collect-reservering en online bestelling in de winkel af te halen zonder afspraak. 

    Wat kun je verwachten bij een bezoek aan de JYSK-winkel?

    • Wij zorgen voor een schone winkel;
    • Wij zorgen voor handdesinfectiemiddel bij de entree van de winkel;
    • Wij zorgen voor plexiglas schermen bij de kassa;
    • Je hoeft geen mondkapje meer te dragen, maar houdt nog wel 1,5 meter afstand van andere klanten en ons winkelpersoneel.

    Kan ik een Click & Collect-reservering maken?

    Ja, dat kan. Je kunt een Click & Collect-reservering maken via JYSK.nl en je bestelling afhalen in de winkel. 

    • Kies het artikel van jouw keuze op JYSK.nl en kies "Klik om in de winkel af te halen".
    • Selecteer de dichtstbijzijnde JYSK-winkel en reserveer het artikel.
    • De bestelling wordt vanuit de winkelvoorraad klaargezet.
    • Je kunt je Click & Collect-reservering alleen met PIN betalen. 
    • Houd je bij het afhalen aan de regels van het RIVM.

    Wil je jouw Click & Collect bestelling annuleren? Klik dan op de link in de bevestigingsmail die je direct na het plaatsten van je bestelling hebt ontvangen.
     

    Kan ik mijn online bestelling in de winkel ophalen?

    Ja, dat kan. Het is mogelijk om online bestellingen in de winkel op te halen.

    • Kies het artikel van jouw keuze op JYSK.nl
    • Reken af en kies voor de optie ‘Ophalen in de winkel’.
    • Gratis levering in de winkel bij bestellingen vanaf €140.
    • De bestelling wordt vanuit ons distributiecentrum in Denemarken naar de winkel verstuurd.
    • De levertijd is 4 tot 8 werkdagen. 
    • Zodra jouw bestelling in de winkel is aangekomen, ontvang je een bericht.
    • Houd je bij het afhalen aan de regels van het RIVM. 
       

    Vind een JYSK-winkel

    Kan ik artikelen ruilen of retourneren in de JYSK-winkel?

    Het is mogelijk om artikelen te ruilen en retourneren in de JYSK-winkel. Je hoeft hier niet langer een winkelafspraak voor te maken. 

    Kan ik nog op JYSK.nl shoppen?

    Ja, je kunt op JYSK.nl shoppen. 

    Wat is momenteel de levertijd?

    De levertijd van PostNL Pakketten is gemiddeld 2 tot 4 werkdagen

    De levertijd van Extra@Home is afhankelijk van de bezorgdatum die je zelf kiest in het bestelproces. Vanwege het grote aantal bestellingen op JYSK.nl en de drukte bij Extra@Home, is de levertijd momenteel langer dan je van ons gewend bent.

    De levertijd van online bestellingen die je wilt laten bezorgen in de winkel is 4 tot 6 werkdagen

    Welke bezorgmogelijkheden zijn er?

    De bestellingen van JYSK worden bezorgd door PostNL. Zodra jouw pakket ons magazijn in Denemarken verlaat, ontvang je per e-mail de factuur en je track&trace-code, die begint met 3S.

    PostNL Pakketten
    Zodra jouw bestelling is ontvangen door PostNL, wordt er een bezorgmoment toegekend. Je kunt ervoor kiezen om jouw pakket thuis te laten bezorgen of af te halen bij een PostNL-afhaallocatie. 

    Extra@Home - PostNL
    Grote bestellingen worden bezorgd door Extra@Home op de bezorgdatum die jij zelf hebt gekozen in het bestelproces op onze website. De avond voor de bezorging of in de vroege ochtend op de dag van de bezorging, ontvang je een SMS-bericht met een tijdvak van 3 uur waarbinnen Extra@Home komt leveren. 

    Hoe kan ik de JYSK-klantenservice bereiken?

    • Maandag t/m vrijdag: 09.00-18.00 uur
    • Zaterdag: 09.00-17.00 uur
    • Contact via e-mail: klantenservice@jysk.com 
    • Chat: Via onze website kun je met een medewerker van de klantenservice chatten. Als de Chat beschikbaar is, kleurt deze blauw. Wanneer de Chat grijs kleurt, zijn alle medewerkers bezet en moet je wachten tot een medewerker beschikbaar is. 

    Meest gestelde vragen